27 listopada 2012

Indiańskie rytmy

 Stan Colorado...

 Z tobą tylko mogę słuchać
choć Krajobraz już daleki
  dumną  ciszę i tam tamy
wzdłuż Kanionu czystej rzeki

Ty nie pytasz  mnie dlaczego
lubię milczeć, ani  słowa...
jesteś przecież moją siostrą
w sercach więc najlepsza mowa

Bywa, obu nam dokucza
i samotność i zmęczenie
życie wciąż nam  daje rady
po co walczyć z przeznaczeniem ?...

nie tak dawno spacerowałam po tym pięknym ogrodzie...
z Tobą...
Tęsknię...
(heart)


Polecam utwory z drugiej i trzeciej odsłony..
zrób kawkę, warto się odprężyć...przy takiej muzyce

Tutaj równiez polecam drugą odsłonę, jak wzruszająca jest
jego więź z mamą..zawsze ją zabiera ze sobą..


12 komentarzy:

  1. Jesteśmy gatunkiem stadnym inawet, jak na chwile oddalamy się z ciekawości czy przypadku, to nie ma jak "wśród swoich". Zawsze wracamy, żeby dopieścić emocje, otrzymać wsparcie. Pewnie dla tych pobudek "na starość" lubimy odwiedzać swoje szczęśliwe miejsca - taki komfort bez wysiłku. Każdy z nas ma takie zakręty uczuciowe i tęskni kiedy mu źle, ze zmęczenia codziennością, w przygnębiającej sytuacji. Szukamy wtedy tego rodzinnego ciepła, żeby się ogrzać, porozmawiać o zmartwieniach. Czasem wystarczy posłuchać miłego sercu głosu, żeby z nowa energią uporać się ze swoimi kłopotami i problemami. Przed świętami będzie nas takie nostalgiczne myślenie dopadać z "różnych stron". Będziemy się jakoś "ratować", żeby ten szaro-bury i zimny pogodowo czas przetrwać. Muzykę to załączyłaś milutką sercu -uśmiech i emocje. Serdeczne buziaczki dla równoważenia tych niedobrych "obciążeń"

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj:) tak masz rację, w nieciekawych dniach wyruszamy w podróż do miejsc które miło zapisały się w naszych wspomnieniach. Mnie wystarczyło parę dni oderwania się od codzienności by naładować akumulatory. Zawsze uważałam, że nie planowane wyjazdy mają największy urok.:)Święta właściwie nie mają wielkiego znaczenia. Wczoraj jak się dorwałam do szukania muzyki to odkryłam takie "perełki". słuchałam prawie do rana. Szkoda,że niektóre linki są zablokowane.Na Y posłuchałam jednak tego co chciałam :) dzięki,za komentarz...:)))taki od serduszka:) Milutkiego dnia.. ściskam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja tęsknię , choć już do spotkania nie dojdzie.Pozostały drobne pamiątki, nie ma słów, gestów i spojrzenia. Świetne linki Alex.Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. TEN pierwszy utwór mogę dedykować tobie..Budzi się dzień, jesteśmy pełni nadziei...potem worek rozsypuje się .. dobrego i złego. Sztuką jest akceptować dobre i złe podania dnia .. również Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  5. Alex, ta muzyka nigdzie indziej nie pasuje jak do tych krajobrazów jakie zamieściłas. Oni muzyka potrafią wydobyc piękno natury i docenić to czego my nie dostrzegamy...
    Co niedzielę jest w moim miasteczku ogromny pchli targ, zawsze 3 peruwianczykow i 1 kobieta sprzedają ich wyroby m.inn.czapki jakie ofiarowano premierowi, swetry i płyty, płyty z ta właśnie muzyką. Zawsze stoję długie minuty i słucham, słucham i nasłuchać się nie mogę i nie wiem czemu nigdy nie kupiłam CD?? Zrobię to w najbliższą niedzielę. Ta muzyka po prostu "niesie".

    Dobrej nocy i dziekuje za coś czego dziś potrzebowałam do poduszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, :) wzięło mnie na wspomnienia.:)Siostra zaprowadziła mnie kiedyś tam, gdzie dawniej mieszkali Indianie. W górach.Były i są piękne:) zaczęłam więc szukać odpowiedniej muzyczki:))Sama byłam pod wrażeniem.Na co dzień słucham mnóstwo muzyki ale cieszę się jeśli udaje mi się odkrywać instrumentalne perełki i nutki. U mnie też co roku przyjeżdża zespół Indiański. Grają na różnych swoich instrumentach między innymi moimi ulubionymi flecie i bambusowej fletni :) Sprzedają CD, a jakże. Mam 2. :) wystarczy. Piękno tej muzyki polega na słuchaniu na żywo w odpowiedniej scenerii:) Buziole.:)

      Usuń
  6. Posłuchaliśmy pięknej muzyki. Gdy byłam w sanatorium w Ciechocinku miałam możliwość oglądać i słuchać na żywo zespołu indiańskiego. Przepiękne, bogate stroje i wspaniała, ciekawa muzyka. Dzięki za wspomnienia:-)
    Dużo serdeczności i buziaczki Alex:-*) Barbara & Sylen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że i wam przypadła do gustu. Jest taka grupa która jeździ po całym świecie... widzisz i Indianie nareszcie powychodzili z "norek" i cieszą nas swoją muzyką. Jednak łączy muzyka, łączy :) Serdeczności kochani dzięki :)

      Usuń
  7. Już rano słuchałem tych melodii, ale musiałem iść do szpitala po wyniki. Lubię ten rodzaj muzyki i nieraz słucham
    Jak tam wypoczynek ?
    Pozdrawiam i ucałowania Włodek Wojak

    OdpowiedzUsuń
  8. To bardzo dobrze :) nastraja spokojnie od rana, tez tak robię :)mam nadzieję, że wyniki dobre Włodku ? Odpoczynek, zawsze jest za krótki na wyjeździe. :)Miłego i całusek:)twoja "połóweczka" chyba wyrozumiała? :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. A wiesz, że nawet i ta muzyka i wykonawcy kojarzą się od razu z tęsknotą- na pierwszy rzut oka widać, że scena sceną, ale ich żywioł jest gdzie indziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, Indianie zawsze tęsknili za wolnością w symbiozie z naturą :) Teraz idą z nurtem cywilizacji, środowisko naturalne dogorywa... szkoda:)Cóż, takie czasy ale za to potrafią przekazać muzyką swoje uczucia, historię, chociaż też pewnie ulegają różnym słabościom i jak inni potrafią korzystać z życia. Chciałoby się powiedzieć, kieeeedyś to były czasy ..:)))Pozdrawiam :)

      Usuń