6 listopada 2012

Lubię być w takim tłumie...


Ech, ludzie potrafią być... w tłumie :)

Bardzo lubię tego jegomościa :)))
Jest tutaj kilka utworów. Ja uwielbiam   (piąty:) 

Pada deszcz, jest szaro i mokro. Zachciało mi się być na koncertach.
Lekkich i przyjemnych:)
Lodówkę zamknęłam na 2 kłódki, "cobym" co chwilę nie wrzucała coś na ząb.
:))) aby było lżej wytrwać te 4 h od jedzonka to słucham muzyki z koncertów:)
Dzisiaj wypadło na taką :) Zapraszam, również:)
Miłego słuchania.
(ps, nie z laptopa, z podłączonych do niego głośników)
:)

8 komentarzy:

  1. Dzięki za dawkę przepięknej muzyki. Wszyscy domownicy zbiegli się, aby zobaczyć, co to za imprezę mamy:-)
    Buziaczki:-***))) Barbara & Sylen

    OdpowiedzUsuń
  2. :))) No proszę, chętnych na darmowe koncerty nie brakuje, okazuje się:))))Przy takiej pogodzie, człowiek się chwyta wszystkiego by sobie nastrój poprawić:))Buziaki dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim tłumie to mogłabym stać całymi godzinami. Bardzo lubię tego pana. Pogoda barowa,jeść się chce, jednym słowem masakra.Pośpiewam sobie Hava Nagila.Buziaki Alex.

    OdpowiedzUsuń
  4. :))))No towarzystwo znajome wskazane jak najbardziej :))lepiej jest się "gibać" w grupie:). O jedzeniu to mi nawet nie mów:))Ani wyjść na spacer ani zostać w domu :)) Spoko, znalazłam sposób :) Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę dziś za późno zaczęłam zabawę na tych koncertach, ale jutro sobie odbije. Jedna wejściówka to za mało. Z tym panem zabawa wyśmienita. Super, że Cię tak "naszło", radocha dla każdego kto kocha muzykę, no i jakie fajne buduje nastroje...buziak

    OdpowiedzUsuń
  6. :) Super... znajdź czas.. na spokojnie przy kawce:) lubego po
    zakupy wyślij ... daaaaleko :))Cmok :)będę wieczorem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również nie odmawiam sobie bywania na koncertach. Ostatnio wysłuchałam koncertu w ramach IX Ełckich Zaduszek Jazzowych. Było super. Czasami idzie się na znane nazwiska i wychodzi z niedosytem lub wręcz z rozczarowaniem. Na tym koncercie wystąpił zespół "Piotr Domagała Trio", którego nazwa zupełnie nic mi nie mówiła, a wyszłam oczarowana. Szczególnie kunszt perkusisty oceniam na mistrzostwo świata :)
    Teraz mam w planach koncert Leszka Możdżera. Tym bardziej spodziewam się wrażeń i niezwykłych doznań dla uszu.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To dobrze, że chodzisz na koncerty i wracasz zadowolona :) Tez tak lubię:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń