13 marca 2023

Nie ma granic, nie ma DNA...

 

To nie ''święte oburzenie''   To kalkulacja, paliwo polityczne.

Bezczelne wprowadzenie  JPII,  do sztabu wyborczego PiS-u.

 CZEGO NIE ROZUMIECIE ?  znowu Kurski ma rację ?! ''głupi naród wszystko  kupi'''!

Tu nie chodzi o obronę ''świętości''. Z takim zakłamaniem , cynizmem  pisowskim, nie może o to chodzić!   Wcale bym nie była zdziwiona, gdyby podpowiedź wzięcia JP2 na listę wyborczą,wyszła od diabolicznego kardynała Jędraszewskiego. 

Również od emeryta  Dziwisza, który odzyskał nagle pamięć.Wymodlił u ''świętego'' szefa? 

**********************

Idę na spacer z piesiem, po jasnego gwinta mi te rozważania... W lesie pośpiewają ptaszki i pooddycham głębiej, wyciszę się... 

Już PO :)  mały dodatek więc.


 Dlaczego taki drastyczny przykład na ZŁO czlowieka?  Bo chcę pamiętać, że wśród złych ludzi są również dobrzy i bardzo dobrzy. Pomagają za frico z potrzeby serca. Kaczyński, jest ZŁYM czlowiekiem. Otacza się również złymi ludźmi. Dobrzy, nie byli by przy nim.

Logiczne i proste jak ten drut, którym piesek ma ściśniętą szyję. Nie może szczekać, pić i jeść. Znalazł się CZŁOWIEK, który chciał pomóc. Czesto oglądam filmiki z pomocą dla zwierząt, które kończą się dobrze. Okrucieństwo człowieka, nie zna granic. Mam nadzieję, że te 8 lat rządów kogoś tak złego jak JK wkrótce skończą się.

Dzisiaj słuchałam takiej muzyki. Też dobrze mi pomaga na wyciszanie...



wystarczy, ja słuchałam 2 h. tylko p. Netrebko. Uwielbiam ją.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz