10 marca 2023

Konkretne źródło prawdy...

 

Lubię taką formę zwracania się do samego p. Kaczyńskiego. 😁On prawdopodobnie słucha  kazdego odcinka. Jak przegapi lub z braku czasu nie wysłucha, to wraca do niego w odpowiednim czasie. Cieszę się, przynajmniej ma jedno konkretne źródło prawdy... o sobie. Brawo panowie !
 

 Dalszy ciąg,  szamba, którego należy mieć świadomość. Pan Piński ma zdrowie tak pracować dla  edukacji ludzi, to ja mogę się wysilać podawać dalej. Chociaż w skromnym zakresie. Tak, do wyborów. 


 Nie mam czasu za duzo,  by słuchać takiej muzyki osobiście, ale czasami na parę minut załapię się. Sama lubie sobie dobierać odpowiednią dla mnie. Dzisiaj nie mam jednak czasu😋to idę na łatwiznę;)

***************************

PS. nie mogłam sobie odmowic wisienki na torcie. 10 MIN.-POLECAM😀😉 

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz