9 marca 2023

JANN, sięgaj marzeń. Pomyślności!

  Jest przyczyną mojego milczenia, dzisiaj. Musiałam poznać jego utwory prawie wszystkie. Od wczoraj. (3rano)padłam;)

Żeby nie rozmowa o Eurozwizji, nie wiedziałabym, że taka PERŁA jest w Polsce! Nie oglądam EUROWIZJI od wielu lat.  Sekundowe wejscia  do sieci, nie zaowocowały zachwytem kandydatów. Więc   pamiecią także.  Jann nie zdobył pierwszego miejsca do reprezentacji Polski, w tym roku. 

Kto zdobył ?  Jakaś  nie znana mi... BLANKA. Wysłuchałam jej z trudem do końca. Masakra! na całej linii. Fałszuje, zero głosu, zero rytmu . Płytkie, bezwartościowe wykonanie itd.Kto był promotorem ciekawe? Wiadomo TVP.  Poziom PiS-u i Czarnka razem z Kowalskim i innymi ''orłami''?  Wstyd!  Pisowcy i sympatycy, dobrali ''do siebie''. po prostu . Już nic mnie nie powinno zdziwić.


Nagranie w studio...Brak mi słów. Nie ma zresztą odpowiednich by okreslić mój zachwyt...

 Spełniaj swoje marzenia chłopaku. Nie wpadnij w łapy  złodziei i oszustów.

 Wierzę, że ''dobre duszki'' i sympatycy, jak i twoja wspaniała osobowość i skromność obroni się. 

Kompozytor, autor swoich tekstów...Polecam wywiady z nim na YT. Wspaniała osobowość...

 Na dzisiaj  skończę w tym cudownym nastroju. Muszę jeszcze dzisiaj słuchać. To mi dobrze robi na oderwanie się od tego bagna politycznego...Uf... Jutro powrócę. Nie ma innej opcji. Żyję w realnym świecie. Nie chcę stracić pełni świadomości. Mimo  ''gnojówki'' warto żyć, by móc słuchać takich artystów i ogólnie , czarpać energię i radość, słuchając muzyki.

 Miłego dnia 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz