28 marca 2023

Bez tytułu, ale ciekawie ... serio ;)

 Melduję się. Komputer naprawiony, dzisiaj dostarczony o 19 -ej. Musiałam nadrobić zaległości i wysłuchałam tych linków. Ponieważ podniosłam sobie lekko😉kortyzol, to komentarza dzisiaj nie będzie. Mam słabą formę. Jutro nadrobię, to co powinnam. a więc póki co, trzy linki podaję dalej. Może Polonia, która mnie czyta,  poda dalej do przodu ..prawdę. A nie jakieś kocopałki, przekazywane przez obecną ekipę rządzącą. 

W rządzie nie ma ani jednej osoby  wiarygodnej.  To fakt, nie zaprzeczalny. Mnie  w Polsce,  nie ma. Jednak zostawiłam przyjaciół, którzy żyją tam i tam będą pochowani. Więc mam od nich również prawdziwe przekazy. 

Panów, których przedstawiam wraz z tym, co mają do powiedzenia, wychwalałam od jakiegoś czasu. Po prostu, warto ich słuchać. Obaj panowie grubo ponad przeciętność, pod każdym względem.😁miało być bez komentarza... a samo poleciało...

 


 
Uff, wyjątkowe kreatury...kraty im się należą, jak najbardziej....


Do ilu ludzi dotrze ten fakt? Czy Polska zawsze musi wzorować się na sk.,,synach?  Widać, że musi, skoro sami dopuszczają i uznają tylko  taki wzór....


***********

Jestem padnięta. Zrobiłam sporo kilometrów dzisiaj.Było gorąco, a ja zaparłam się żeby dojechać w jednym kawałku. No i dojechałam.Cieszę się, że mam naprawiony komp.i mogę dokłądać cegiełkę do prawdy, kazdego dnia.. Teraz poszukam muzyczki, która i mnie ulula do snu. ŻEBY TAK SIĘ STAŁO, muszę wyciszyć emocje z dzisiejszego dnia.Może zdążę przed północą? OBY... 😋

 

Pomyślności dla zaglądających😊💗


Jedna z niewielu scen z filmów, które chcę zachować w pamięci. Interpretuję ten film po  swojemu. Mam prawo.:) Kazdy ma prawo do dobrego ducha, ''duszka'' ...w którego chcemy wierzyć, bo  pomaga nam i chroni przed problemami. Jeśli go o to poprosimy itd.

Często jest to osoba  bliska, której nie ma pomiędzy żywymi...

 


 myślę, że udało się mi przekazać ''mojego duszka.''.. który mieszka we mnie na stałe. Lubię się dzielić wszystkim co mam ...na zewnątrz i wewnątrz. Zawsze tak było i będzie. To tylko tak na marginesie. 

- Ups..! weź ty Wandeczka walnij się spać wreszcie, bo zaczynasz coś bredzić za dużo! 

- Oooo, mój dobry duszek interweniuje😋Ok, jeszcze pół godzinki dla muzyczki...i walnę się spatki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz