6 marca 2018

To Oni, dobijają Polskę !...


(Tak zwany)  
Prezydent o sobie...

Ja, jako dobry "prezydęt"
na drugą kadencję dybię
jestem przystojny i młody
dostatek ci u mnie urody

Bystrością może i nie trącę 
przemówienia za to gorące
operuję mistrzowsko głosem
idę odważnie cios za ciosem

 Jako znawca pięknych dam   
 co mnie"gniecie"w d. mam   
nie straszni mi samozwańcy
psychopatyczni,  dyletanci...

***
  Minister Sprawiedliwości o sobie

Wiem proszę państwa co dzisiaj  was złości
bo co mówię i czynię, przyprawia o mdłości
Każdy  po swojemu dobrą zmianę zaczyna
moja najlepsza, jak przystało na w s.łużbie syna

Wkrótce prawdziwi  patrioci się przekonacie
tak jak i My, Wy po ustawie też radę dacie
będę was od dzisiaj własną piersią  bronił
podpis zdziała cuda, złych Polaków pogoni...

 Obecny premier o sobie...

Jaki jestem, każdy widzi
  ten i ów,  i ze mnie szydzi
boską moc za sobą mam
   nikim dla mnie byle cham
  
Idę w tempie, według planu 
kłaniam się więc tylko Panu
choć przytaknę Tu i...Tam    
     jestem młodszy, Ja czas mam    
***
Prezes partii PiS, o sobie

 Kto dziś przysłowia polskie zna
 ten już wie, ostatni śmieję się JA 
  moi działają wiernie, choć miernie
  Opozycja śpi i zachowuje biernie  

Dopiero właściwie się rozkręcam
śrubę opozycjonistom dokręcam 
Historię w detalach napiszę nową
  Ona  wśród nauk, będzie królową !

Wspiera mnie w mym dziele Bóg
   nie straszny mi jest z Unii Wróg    
 zagranica i ulica, dla mnie pryszcz
kościół przepędzi złego, a kyszz!!!


Zapamiętajcie kolejną datę klęski... po dzisiejszych ustawach.
 
Połowa obywateli zaczadzona, kadzidłami, opiatami, i innymi g....mi
Prowadzona przez wrogów Polski  (ze świeczników)pomagała w niszczeniu jej.
Druga połowa cóż...w roli biernych obserwatorów.  Odwaga potaniała... bardzo potaniała. 
Nie warto nią sobie d. zawracać ?... 
To pomyślności 😭...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz