23 marca 2018

Myślę, czuję, decyduję - Brawo Furie! :)

Tak na szybciutko. Jestem mile zaskoczona ilością protestujących pań dzisiaj. W całej Polsce!
Wczoraj pisałam wieczorem inną notkę. Nie dokończyłam jej jednak, a rano dzisiaj, miałam b. ważne zajęcie. Dopiero o 17.30  jestem wolna :)) to siedzę kamieniem i gapię się w ekran. Notkę napiszę jutro rano, bo jestem padnięta, wyjątkowo:)

Kobiety muszą walczyć o swoje. Pokazują determinację i coraz bardziej spontanicznie radykalizują się podczas marszu. Jak dzisiaj w Poznaniu.SUPER!

 Kobiety już wiedzą,  że muszą walczyć o swoje bo kościół  je  "udupia" - jak mówią.  Następnym razem gotowe są blokować kościoły. Brawo !
Nareszcie babki zaskoczyły, że prowodyrem jest hierarchia kościelna!
Na pohybel starym ramolom ! ☺

Macica kobiety jest i będzie jej sprawą.  Politycy zupełnie się poddali, zakusom księży. Do końca świata, obecne PIS, będzie spłacało poparcie kościoła i fakt, że dzięki nim, są przy władzy. Wierzę, że kobiety Polskie się nie poddadzą!!! - Szacunek dla nich....
Jeszcze i politycy i zakłamani kościelni, przekonają się, do czego zdolne są kobietki :)
Po cholerę było ruszać i tak najbardziej restrykcyjne prawo aborcyjne?  Tchórze, zapłacicie za wszystko! 
Organizatorka protestu mówi dobrze: "przestaniemy kicać",  na wasze zawołanie.(co jakiś czas wyprowadzają je na ulicę w sprawie aborcji) Super określenie:))  Brawo! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz