30 marca 2018

Świecie nasz, świecie nasz, daj nam zgodę...




Okazji do rodzinnych spotkań, nigdy za wiele, proszę państwa...:)



  Uwielbiam p. Turnau od zawsze. Jego interpretacja piosenki .p.Grechuty jest cudowna.
Sam M.Grechuta,  od dawna ma stałe miejsce w moim serduszku.



(polecam słuchawki do wszystkich utworów, lub dobre głośniki:)

 Wybrałam te utwory dzisiaj.  Tych panów słuchałam dzisiaj.Mam nadzieję, że spotkania będą radosne i wzruszające...jak te wykonania.Pełne refleksji, tolerancji i miłości bliźniego.
 Każdy bowiem ma swojego "Boga" W sobie więc niech go szuka... Oczywiście swoich przekonań nikomu nie narzucam, to oczywiste:)
Jeszcze raz miłego odpoczynku tym pozostającym w domach jak i tym, wyjeżdżającym na krótkie wakacje:)

ps. Wyjątkowo starannie starałam się dobrać odpowiednie utwory. Mam nadzieję, że powiedziałam nimi wszytko to, co chciałam powiedzieć...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz