19 grudnia 2017

Ku radości, ze śmiechem !..bez złości :)

Halloooo?,  a ....kłaniam się nisko, pani Katarzyno ...ależ pewnie, że myślałem. Od tego jestem, hę, hę
 Wszystkie Kasie, mają po numerku...ma się rozumieć
- "proszęł" ? tak, tak, w kolejności, oczywiście. Porządek musi być, nie będziemy robić obory
"
... Nie, nie,  żadnych dodatkowych członków. Jako członek,:) dam radę bez komisji! Osobiście będę przesłuchiwał..
...uf, te baby zawsze takie niekumate, z kim ja muszę rozmawiać? Wiadomo, nie ma "Carycy", jest Car! a nawet Cesarz...:))
:) niektórym się marzy? :)))

. Jestem gotowy na rywalizację. Za 3 lata on też może być  siwy. A więc mogę mieć "Szanse i Lize" w Polsce. Nie muszę jeździć do Francji.

--teraz będę cię miął na oku, a ty mnie na karku..hę hę hę .Czas na jeszcze lepsze zmiany.  
.
koledzy zzielenieją z zazdrościli...zapomnieli, że ten się śmieje kto się śmieje ostatni...

- uf,  całe szczęście Jarek, że nie jestem babą. One zawsze przecież były niżej od nas...i te wymyślne imiona, hę, hę, hę.

*******
 
ps.p. Premierowi, narzucono "anioła"  coby się nie rozbrykał zanadto
Prezydentowi także 😃chociaż ten już o brykaniu nawet nie myśli.Zamknął na długo zdradziecką morduchę.:) Nawet Błaszczaka "wzmocnili"😃będzie ustawiał suwerena do pionu. Zakupił paralizatory dla każdego policjanta pod choinkę. Niech się chłopaki pocieszą i rozerwą. A  nawet potrenują. Choćby przy stole wigilijnym...gdy trafi się jakiś anty pisowiec...a co..!
Będzie głośno i będzie radośnie ...:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz