11 grudnia 2017

Adrenalina dla ciemnego luda...

 - No i dzisiaj dostałem nowego ochotnika na ofiarę, hę, hę, hę . Powołałem nowego premiera. Jak ja lubię tę zabawę, podgrzewanie atmosfery. Te emocje, to drżenie nóg...moich ministrów. Powoła, nie powoła, hę, hę warto żyć by obserwować te uniesienia. Ich życie w moich rękach. No, mam nadzieję, że premier Morawiecki spełni moje oczekiwania. A "gorszy sort, też miał swoją zgaduj - zgadulę... hę, hę . Kto trafiony, kto zatopiony...?


- Widzisz chłopcze, znowu przegrałeś, taki z ciebie "wielki" Prezydent ...Adrian. Zawsze będziesz przegrywał, zapamiętaj. Twój instrument to długopis. Armia jest moja - tylko moja!
   ****
"Nowy rząd "

Nowy premier a rząd stary,
Prezes za to, ciągle jary,
Szyszka w lasach pozostanie
Puszcza cała na złamanie

Antek w MON-ie, o laboga!
Nie do tego Boga trwoga
Zbyszek cieszy się i kiwa ,
Wszystkich wkoło też ogrywa

Idzie nowe? - a nic z tego!
Stare trzyma się starego
Trzyma mocno,  mąci wodę
 Działa tylko nam na szkodę

 Ciągły  pośpiech, jakieś gierki
 Dla nich kłamstwa jak cukierki
Chory Prezes, mocne spółki
 Życie jakby za Gomułki,                                                                 

Już nie wolno krytykować !
Nie ten czas pod kołdrą chować                                                    

Bijcie w dzwony,  na ulicę !
Każdy chwyci za przyłbicę
Czas pogonić "dobrą zmianę"
Psychol niech nie będzie panem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz