20 kwietnia 2016

Spryciarz z żebra wzięty...

Poszłam sobie dzisiaj do Orangerii. Zabrałam aparat, którego nie naładowałam i zrobiłam ledwie jedno zdjęcie. Nic to, usiądę na ławeczkę w słoneczku i poczytam książkę.:))) Nie poczytałam, bo zapomniałam okularów do czytania:)
Puf, wiosenne słoneczko zamiast dobrze, to źle mi robi...czy cuś. Wróciłam też  na piechotkę. Po drodze zaliczyłam maszyny do ćwiczeń, ale to już w moim parku. Zdążyłam na dziennik. 

I co ? i od razu (kamieniem) "rewelacją"w głowę. (uchyliłam się oczywiście):)Ignorant z żebra wzięty, dał komunikat:  "sędziowie dostaną znaczne podwyżki, proszę państwa". Czyli zmniejszy ryzyko  ewentualnej odwagi i uczciwości trzeciej władzy? 500+już pracuje... na zatkane buźki. Górnicy też dostali wczoraj zapewnienie o podwyżkach. Teraz czas na sądy.

20 kwietnia 2016 r. odbyło się Zgromadzenie Ogólne Sędziów Trybunału Konstytucyjnego. Było to doroczne spotkanie Sędziów Trybunału zwoływane przez Prezesa TK w celu przedstawienia najważniejszych problemów wynikających z orzecznictwa Trybunału Konstytucyjnego w minionym roku.
 Wysłuchali sprawozdania przedstawiciele władzy sądowniczej oraz inni zaproszeni   goście. Przedstawicieli rządu nie było.     Przedstawiciele całej  władzy sądowniczej, wyrazili mocną solidarność dla przewodniczącego TK.

 Jaro, zastosował swój ulubiony chwyt. Zatkamy im "mordki"- spokojnie, hę hę hę. Sądy też będą tańczyć jak "MY" im zagramy. Dlatego nie dziwi propozycja kukły Z. z miną pokerzysty i inteligencją debila.
 Każdy ma rodziny, może i kredyty... chce żyć. Zrozumiałe. Ilu sędziów się wyłamie?

Jeśli ktokolwiek, to tłumu nie będzie. Tragedią jest to, że w ogóle będą postawieni przed takimi moralnymi dylematami. A mieli być "niezawiśli".:)Takie "moralne gnidy", jak J, Z (i  cała reszta tej szajki) pozbawieni honoru a więc i dylematów, sprowadzi ich do właściwego pionu. Jak prokuratorów. "Dobra zmiana" nabiera tempa. Tfuj !!!

eh, nawet muzyki nie chce mi się szukać dzisiaj...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz