24 listopada 2014

Pucuj korytarze, mały :)))

Też potrafię się przystroić
i"kiełbasę"(w) sprzedać swojom
mych poświęceń nigdy dosyć
weto tym, co Polskę gnojom
Ja potrafię zrobić wejścia
i podniecić nawet tłumy
zdarza się zasłona spadnie
choć mi nie przynosi dumy
Jeden z tłumu, już pracuje
i w Strasburgu też donosi !
 Kraj mój na fałszerstwie jedzie
PiS nie rządzi,  Ratujcie!!!-prosi
*
oczywiście, nie dali się "wpuścić"- to teraz poproszą Putina!?
Panią Premier też "przyodział"
ta spódniczka, od Urbana!
JEGO myśli nią przykryła
choć jest tylko do kolana

(dokładnie, hi, hi,)
Uf, a to się porobiło, a co na to p. Urban?
- to dla ciebie Jarek, a pamiętasz jak...eee, co ci będę przypominał,
ja miałem takie spódniczki o których ty możesz marzyć(ta nie moja)
 więc przestań się na nich skupiać. Pucuj korytarze przydługimi nogawkami dalej,
może kiedyś z poślizgiem, załapiesz się na szczyt?  hi, hi, hi.
 ***********************************************
Dobrze, że nie znam się na Polityce, nie muszę.:)
Dobrze jednak, że jeszcze słuchać i czytać z zrozumieniem potrafię.
Samodzielnie wyciągam wnioski. I to co wyprawia teraz opozycja, to w mojej b.doświadczonej głowie się nie mieści.Więc w trybie pilnym, umieściłam ich tezy z drugiej strony przedłużenia pleców. Wyprowadzić ludzi na ulicę 13 -ego grudnia!!!?(właśnie w tym historycznym dniu,w proteście przegranych wyborów?
Czy ten psychopata,widział tragedię ludzi na ulicy, w domach, w ofiarach, w przymusowych emigracjach?ech...szkoda słów. Jak mógł widzieć, pod kołderką mamusi ?
Ta tragedia już się nie powtórzy.Polska wolna od komunizmu, niestety, nie jest wolna, od PODPALACZY Wolnego Kraju!!! . Młoda Demokracja robi błędy i jeszcze nie raz zrobi ale cofać się do terroru, nie można! NIGDY WIĘCEJ!












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz