12 listopada 2014

Dlaczego mój Pan mnie nie słucha?

-  Może wreszcie dzisiaj ja,  pierwszy zdam sprawozdanie?
 - Ja też złapałem - niestety, to nie był wiatr w żagle. Szczury, krety i to całe zbędne plugastwo


 ---PUFFFF!... coś widzę, że to jednak nie wprawiło cię w dobry humor, jak mnie?
  znowu dzisiaj alfabet zaczyna się od Ch, a kończy na S? - Mmiaaaaaaaaaaaaaaaaał!

 
- żal mi cię,  pamiętasz, że ostrzegałem? -to nie koty są wredne, a ludzie. Szczególnie ci, co za dużo cię"miziają"Noooo, ale jak się tak podkładasz bo lubisz...jak  ja, to trudno...

- ZAMKNIJ SIĘ !! -  bo cały stres przeleję na ciebie
- ok, ok , spokojnie
Daj mi pomyśleć, muszę się przespać  i ogonek wygodnie położyć.
....tobie radzę to samo. Jutro może być lepszy dzień...no i radę dam ci nową ....a, to puść mi na dobranoc  muzyczkę moją...miau. 
Ciekawe kto dla kogo jest kłopotem, jaki ten świat dziwny....hrrm, hrrm,hrrm
A. (obrazki z sieci)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz