16 listopada 2014

No i dobrze wam tak, !!!


No i co" ziomkowie", zadowoleni po wyborach?
Brawo!!! i tego spodziewałam się po was.(ogólnie)
 Szambo wylane na głowy, niczym perfumeria? OK!
Może kiedyś się opamiętacie ? (wątpię, kadzidło robi swoje)
Osobiście mam to w  DOOPIE! kto wygrał teraz.
Ja jestem bezpieczna, tutaj gdzie żyję :)
A nad wami Kropidło !
i Psychopaci !!!!!!!!!!
Macierewicze, Brudzińskie, itd.itd iiiii "dobrobyt" pod batem KK i prezia
hi , hi, hi .

DOBRZE WAM TAK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
świnie bliżej koryta :)))))))))

  i prawidłowo!
*****
ciekawostki
dwóch emerytów 70, 78 lat głosowanie przepłaciło życiem.
102-latka dała radę, zagłosowała!
Brawo! - to  nie pis, to ciemnogród wygrał! - czyli KK!
***********************************
Dzisiaj już emocje opadły.Właściwie nie wiem  kogo miałam na myśli,
pisząc: "dobrze wam tak"?
Pewnie tych wszystkich naiwnych, którzy myślą, ba, są pewni, że gdy PiS dojdzie do władzy
to szczęśliwość zapanuje powszechna. Skorzystają najbardziej ci przy 'KORYCIE'.
Łącznie z tymi, którzy na ten tron  pomogli im się wdrapać, czyli KK.
Rozumiem, że błędy wpadki PO, mogły się przejeść.Jednak łatwiej naprawić je, naprawiać, niż zmienić całkowicie mentalność ludzi z pisowskich kręgów. To nie jest możliwe.Tak jak nie jest możliwe, żeby kościół obudził się z epoko średniowiecza(co najmniej)Jeśli potrafił dostosować się do współczesności , to tylko pod względem korzystania..z radości życia.eh... szkoda słów...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz