26 listopada 2014

Nowy "Wypierdek" - Goebbelsa ?

Dawno Urbana  nie widziałam:),(nie, nie, nie  stęskniłam się)
 ale z szczerym zdumieniem słuchałam jego opinii w TV.
Głowa jego pracuje zdecydowanie lepiej jak Kaczyńskiego..a ma 82 lat.(o17więcej)
(wyobrażacie sobie Jarka za 17 lat w Polityce?)

 Powiedział:
- Cały  świat się zmienił, oprócz Kaczyńskiego. Nawet ja głosowałem na PO, czego nigdy bym się po sobie nie spodziewał. Nie chwaliłem się tym, by nie robić Platformie wstydu, że "Goebbels" stanu wojennego poparł PO. Bez specjalnej sympatii jednak, a przeciw PiS.:)

- PiS robi dzisiaj to, co za moich czasów nazywało się "moczaryzmem",(Moczar, czarna postać komunizmu)) za mordę, sąd, więzienia, zastraszenia, a w niedzielę... do kościółka. O tym świadczy jego pomysł "uczczenia 13 grudnia" dodatkowo awanturą, o sfałszowane według niego, wybory. Obrzydliwe -mówi


- A co pan sądzi o Millerze?  o jego konszachtach z PiS.?


-  Jestem wściekły, on już jest trupem, który jeszcze trochę się rusza. Jest zdolny z każdym zawiązać koalicję, byle nie pójść w zapomnienie. Miller dawno" sprzedał" zasady lewicowe.  Jak i cała obecna lewica

-  ale to pański kolega
- może kiedyś był, ale teraz się zeszmacił totalnie.
Ja przynajmniej jestem wierny sobie. Byłem i będą starym komuchem. Z SLD, wystąpiłem 10 lat temu. Partia ta, zaczęła zatracać swoją lewicowość. Nie straciłem jednak kontaktu z rzeczywistością, co bardzo sobie cenię. Zżyłem się ze swoimi wrogami  może dlatego tak długo żyję? hę, hę hę

*******************

Niestety, dzisiaj ciężko się zżyć z wrogami, gdy tacy właśnie z grona PiS-u i ich zwolenników, chcą podpalać Polskę. Grzebią Demokrację. (chcą zrobić tzw. polski Majdan?)Tfuj!!!

dopisek:)
powtórzyłam tyle, ile zapamiętałam ;)))

ps. odpowiedzią Milera dla p. Urbana było; chętnie wybiorę się na pogrzeb jego:))
a dzisiaj słyszę odp.U
 "nie wiem czy będzie się dobrze czuł  jako już pisowiec,  na moim pogrzebie. Bo księdza nie będzie :))))..
*********
ps.i na tym zabawę w "polytykę" zakończę na razie:)) Wyrównałam adrenalinkę do odp. poziomu Teraz chwilka oddechu i ucieczka w lepszy świat. Oczywiście z humorkiem, małym lub większym...Może i smutasek maleńki się zawieruszy ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz