6 sierpnia 2014

"Dupek" :)

  
*
 Na wojaka

Ciekawa jestem, którą  "podzieli" "sitwę"
gdy wojując zajadle przegra wojnę i bitwę?
 *
Na H.

Zaskoczę,  myśli - będzie "przebaczenie"
Inteligentny,  "dupek"  hi, hi, hi
może wziął lewatywę ?
 czy na przeczyszczenie? :)

*
Na wisielca

"Powiesił był" ich na Bilbordzie
   O!-smak pan stracił, "Milordzie"?

*
Uf !- Zmora smoleńska  znów  działa
dają  co mają,... swój kawałek"ciała"
 :)
________________________
  Lewatywa ponoć DOBRZE ROBI NA GŁOWĘ :)
 ale chyba nie chodziło o włosy ? a jemu przybyło!,ciekawe co wlewał:)))
oj tam, oj tam, a nóż widelec?
 :)))
ps. zrobiłam , ale chyba nie za bardzo pomogła?:))))))))))))))
może poza lekkością"motyla"?-ta ok, (zwłaszcza podczas snu_:)
 
_____________
 Tyle udało mi się na chybcika sklecić


 teraz padłam i idę "do do". czyli "funiać" czyli spać:)))Jestem obecnie "zaaapracowana"
 Dobrej nocki i Miłego dnia. !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz