26 sierpnia 2014

Doktor "Ojboli" - znalazł lek :)


**
Pewien dziadek z muchą i wąsem
o kobietach wysławiał z przekąsem
wzięły go w"tany" kobitki          
nie dały mu szans do bitki           
"taniec" nie był wesołym pląsem 
  
*
Współczesny Doktor "Ojboli"
odkrył "lek na wszystko"
 i tak powiedzmy, "grendoli":);

 Wskrzeszam umarłych
pobudzam otępiałych
sam rozum mam wielki
choć wolę tych z małym
Adrenalinę podnoszę
za friko, stać mnie,- proszę!
Wyszkolę "polactwo"
prawych, lewactwo,
i o Unię zahaczę
epitetem oznaczę
zagrzeję do boju
nie dam spokoju !
 Bo cały świat "gnojem"
 wezmę go przebojem
 inteligencja, technika
kto mnie słucha, ten "łyka"
bez popitki, na sucho
nadstawiajcie ucho!
 Jam "Korwin wielki"
broń będę rozdawał 
nie jakieś cukierki
słodzą wam już wieki
 wyeliminuję te kaleki !
kto we mnie  uwierzy
w mych szeregach rycerzy!
Powstanie  Polska nowa !
w myśleniu "odnowa"
  rozszerzę  na Europę
 wzniesiemy stosy
"czarnym" idiotom,
 podrzucę robotę.
 Czas się obudzić
partię wybrać JEDYNĄ
"maszkary"  potopić
zastąpić ładną, zdrową,
choćby w burce, dziewczyną!
 ________
http://bi.gazeta.pl/im/35/a5/f4/z16033077AA,Sukces-Janusza-Korwin-Mikkego-zaskoczyl-spora-czes.jpg
- To co? mogę na was liczyć? -pomożecie?
Ok, nie dziękuję, to WY mi będziecie dziękować!-
w końcu resztę życia wam droga młodzieży chcę poświęcić.
Uzbroję was po zęby, macie tylko mnie słuchać i stać przy mnie.

:)
________________
Spokojnego dnia i proszę raczej słuchać muzyki, zawsze bezpieczniej, :)
Wczoraj się skusiłam i poczytałam nieco o najnowszych rewelacjach  72-letniego dziadka:)))
obecnie, EURODEPUTOWANY :)
*
przed spaniem, na wyciszenie :)może to?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz