21 czerwca 2014

Ściągając komuś maskę, możesz ściągać kaganiec?...

- maska, Guy  Fawkesa
*
(Te "rewelacje" z sieci ("Polityka")?

1. Wymuszenia rozbójnicze,
2. haracze,
3. fałszerstwa
4. podejrzenie o zlecenie morderstwa,
5.handel samochodami
6. ucieczki przed odpowiedzialnością na wschód
7. 2 lata i 3 miesiące więzienia
8.  podejrzane kontakty mafijne, poza granicami kraju
9 .kontakty z politykami  z kręgu p.Kaczyńskich.i  z nimi  samymi.
10. w między czasie handel żelem, epizod jako nauczyciel po maturze. itd. itp.
11.potem zabawa w reżysera f. dokumentalnych i zabawa w dziennikarstwo śledcze
(trwa do tej pory)
*
Wydawca i właściciel "Wprost",doskonale wiedział kogo zatrudnia jako Redaktora Naczelnego.
Taki "żołnierz" był mu potrzebny do jego własnych interesów. Dług narastał. (33 drobne miliony)
 *
 Sam po wyjściu z więzienia S.Latkowski powiedział o sobie;
"Z więzienia wyszedłem gorszy"- był to rok 2000(34-lat)
(Ten jeden raz może nie skłamał?)
 Ci co zetknęli się z nim w "innych"okolicznościach, w ocenie jego osobowości, mieli wspólny mianownik;
"Wyjątkowa, bezwzględna  SZUJA" - ( opuszczając dosadniejsze epitety.)

*************************
Ktoś taki właśnie rozwala Państwo Polskie - a ktoś taki jak  "zdzirowata Monisia O."
broni prawa, do.... rozwalania tegoż !.-tfuj!!!!!!

PiS -  już ma gotowy scenariusz...jak będzie "łatwiej"i "szybciej" Ha ha ha !!!
A więc MASKI (i kagańce) z GŁÓW PANOWIE I PANIE ! - ujadanie czas zakończyć, teraz 
Czas GRYZIENIA  - dopóki jednemu, jakieś 'kiełki" w gębie zostały? :)))


******************************
Miałam pisać coś wesołego ale nagle straciłam humor. (dzisiaj miałam więcej czasu na czytanie?:( Nie będę już tego robiła. Jestem w bezpiecznym miejscu, a taką totalną głupotą, ślepotą, niektórych rodaków, nie będę się dołowała. Żal mi tych mądrych, rozumiem jak się "duszą"
 dla uspokojenia:) na razie tylko Marsz turecki:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz