31 maja 2014

No i po co ci te koraliki różańcowe, "katoliku"?

?????- człowieczeństwo ? chrześcijaństwo? - nie, OBŁUDA!

Właściwie jest mi smutno,
 prawdziwie, bierze mnie cholera!!!
przyjechałam właśnie dopiero
a tu katolik, ciałem człowieka poniewiera...

 Mam ochotę na  "bluzganie"!
pod adresem" różańcowych"
bo wybaczcie, taka podłość sytuacji,
powoduje zawrót mojej głowy
*
KRÓTKO, jestem padnięta i idę na kąpiel:)
Jutro "wymodzę" posta(raczej pojutrze?):)
(wesołego?):)- antydotum na dzisiejszą truciznę na cmentarzu!(widziałam w tv) a tfuj !!!!!Makabrrrra..
twoje ciało też może być sponiewierane...."katoliku" !
skoro TY, to robisz... dzisiaj....
ps. Panowie T i K... od dzisiaj "olewanko"! -dołączam do chóru" wina Tuska!
Wstań padalcu z tych kolan wreszcie!!!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz