7 maja 2014

Wielka sława, to żart?

 Wreszcie mogę odpocząć:) Miałam pracowity tydzień.
Lubię wtedy słuchać tego utworu.(raz na jakiś czas:)
 Siadam w fotelu, zamykam oczy i...oddaję się, czarodziejskim mocom:)
****************************************
 



Wyciszyłam się na tyle, że nawet gdy  skusiłam się uzupełnić  'braki", ze sceny politycznej
( z kraju i ze świata).....nie trafił mnie szlag !!!:))
Wybrałam dzisiaj to wideo:))Bardzo dużo  "nim" powiedziałam:)))
*************************************** 
 No proszę powiedzcie, czy nie miło jest wiedzieć, że jest się kochanym ?
:))) też pytanie! - przepraszam, wiem, że głupie:))))
***************************************
*
Twój delikatny dotyk dłoni
     twoje szczere spojrzenie   
                porządkuje myśli moje           
                   wyzwala ulgi... westchnienie
  
Bądź  przy mnie zawsze
             zasłoń kolorowym parasolem
             nic nie mów, cisza nas otuli
                 ... ciepło oddechu, tak wolę ...
                                                       A.
Miłego dnia, dla zaglądających i "kolorowych parasoli" :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz