12 maja 2014

Conchita, ale narozrabiałaś :)))))szambo płynie.

 Tomuś,fajny facet z ciebie:) Poczytałam  o początkach twojej kariery.Słuchałam wywiadów. Jesteś  niezwykle sympatycznym, inteligentnym i wrażliwym chłopakiem. Masz talent i śpiewasz cudownie.!
To bym powiedziała gdybym go spotkała osobiście.:) Ja, kobietka w baardzo dojrzałym wieku:)
Nie oglądam w zasadzie od dawna Eurowizji ale w tym roku namówił mnie wnuk, (16)więc skusiłam się. Pamiętam Naszą Edytę G. w 1994,(zaśpiewała cudownie ale to nie o to chodziło?) potem JM.Jopek w 2007. (którą niezmiennie uwielbiam). Wtedy wygrał zespół z Ukrainy, przebrania nie zrozumiałam i wartości również:)Jednak było głośno i do potupania. :)
(http://youtu.be/3XGMb5PakOQ )to ten:)
Festiwal Eurowizji stał się festiwalowym kiczem.Dlatego zespół Donata chciał się "wpasować"?
Tak chyba chciał się zareklamować. Chcecie "prawdziwej "baby"? To zapraszamy do Polski !.:)
 A tu zgorszenie wielgachne. Facet przebrał się za babę,  a zapomniał brody zgolić. Oburzony Tercet P.Wróbel, Kempy, Pawłowicz:))))))i całej tej różańcowej zgrai . Z "szefem" na czele . Dno polskiego przekroju, cała "'gnojówka" wylała się w sieci. (politycy, eurodeputowani, kościelni moralizatorzy itd.)To się skończy !-krzyczą, gdy MY dojdziemy do władzy!
Wrócą stosy i dyby! Nie ma wolności! nie ma akceptacji dla inności.!(nawet scenicznej) Średniowiecze musi wrócić! i zakorzenić się jak pedofilia w kościele, która była, trwa i będzie trwać!
Bo tylko TAM ma prawo! -(dla gminu, koza?:)))) 
Oberwało się przy okazji M. Szpakowi, który obrał wizerunek kobiety na scenie(a przy okazji ma talent)
 Nie wspomnę o p. Grodzkiej czy p. Biedroniu, przy tej "okazji". Bo w Polsce tylko tolerancja dla kościelnych pedofilów, Usprawiedliwia Sukienki !- ot, co:)A tu twarz niczym Jezusa z obrazka, a skompromitowana złotą sukienką a nie zgrzebną:)))))
Po zakończeniu występów, wytypowałam 4 osoby które będą liczyły się w walce o pierwsze miejsce.
Wśród nich była Conchita i zespół z Holandii. Podobały mi się również młodziutkie siostry z Rosji,  propozycja ze Szwecji i kilka innych.Których  już dzisiaj nie pamiętam:)))))
Myślałam ze wygra zespół z Holandii:) Ale wybór Conchity też mi pasuje :)Skupiłam się na przekazie muzycznym a nie wizerunkowym.
 Ufffff.... - to se popisałam;)
Na zakończenie znany zespół z Ukrainy, w  jednym z nagrań:))
Fajne i z ....przekazem :)))))) Oni wygrali w 2007.
Można, podejść z uśmiechem?- można!:)))-ot i WSIO!
Wzorce do życia i bycia, każdy musi znaleźć i wybrać sam.
Zasada jest tylko jedna. Jeśli nie krzywdzą drugiego człowieka i nie naruszają prawa -dlaczego nie??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz