13 lutego 2013

Milutki dzień :)Walentego! :)

Dzisiaj fajnie poddać się kochaniu, zakochaniu i utrwalaniu zakochania:))) 
To miłe uczucie. Człowiek , któremu dana jest ta "przypadłość"
rozkwita i kwitnie do późnych lat życia. Niektórzy mają szczęście,
 do ostatniego dnia życia.Cóż, nie wszyscy, tak  też bywa:(

Dużo miłości, i ciepłych uczuć dla WSZYSTKICH.:)
Bez względu na orientację, bez względu na kolor skóry
bez względu na przekonania, zasady 
i bez względu na humory i humorki.
:))))))
To dla mojej najświeższej miłości :))ma 6 ty miesiąc:)
Męczy mnie to nagranie, ilekroć sobie go przypomnę.
:))))))))))Dzisiaj nawet lepiej mi się prasowało i niczego nie spaliłam
:)))

 To dla mojej pierwszej miłości, starszej(młodsi mają pierwszeństwo ?):)))
(w tym roku 15)Dziękuję" aniołom", że jesteś, że nauczyłam się lubić i słuchać gitary...
i poznawać takich facetów jak wyżej:)Jednak ty go "bijesz na głowę"nie tylko wzrostem.
W gitarze, nie musisz.(A zapytaj czy ma taką babcię, która go kocha tak jak ja ciebie ?) Niech te 9 lat ci wystarczy, na razie, :))Szukaj dróg. Złap cel i dąż do niego.
Miej siłę i odwagę.Nie zgub tylko organu, co sercem się zwie :))jednak naucz się nim posługiwać:)

To dla moich córek, które nauczyły mnie kochać, przy których nauczyłam się kochać.
Bez oczekiwań, na cokolwiek...jak i dla przyjaciół, którzy byli  i są mi wsparciem każdego dnia..
za to, że wytrzymali ze mną dziesiątki lat i nigdy mnie nie zawiedli... Dziękuję ...! również dla tych, którzy zawiedli, szczerze z całego serca...wszystkiego najlepszego.
Wiecie co ? nie mogłam zdecydować się na link muzyczny...(jak zwykle):) ten mi wpadł, jakby z różdżki czarodziejskiej.? To jest TO... co chciałabym wyrazić, w tym dniu, zakochanych.( Poddaję się tradycji) myślę, że to jest we mnie,... na co dzień.Ej, hallo!!! co jest ?!... nic nie widzę , nic nie widzę !!!! ......czuję, czuję,  czuję !...coś ciepłego na policzku....
O, jej ??? a cóż to, a cóż to ??? łaaaaa.....

ps, bez słuchawek, nie jest możliwe "odczuć" piękno tego nagrania...
Warto, uwierzcie... nauczyć się słuchać muzyki ...
To lepszy świat.... po prostu...:)

9 komentarzy:

  1. Kochać i być kochanym to piękna rzecz i ten dzień to właśnie święto tych uczuć. Ja już nie piszę nic na ten temat, bo ile wkońcu można.
    Korzystam więc z Twojego postu i muzyki, która
    tak świetnie dobierasz do okoliczności.
    Pozdrawiam i ucałowania Włodek wojak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie,że też ci się podoba to święto:)Jesteś baaardzo postępowy :)prawda, że miłe? idealnie, gdyby trwało każdego dnia :))))Jesteś baaardzo postępowy :)Miłego wieczorku zatem, całuski:) ps. to dobra decyzja:))))

      Usuń
  2. Dzięki Alex za to, że pamiętasz w tym dniu o WSZYSTKICH. Nawet o wrogach. Z biegiem lat, z biegiem czasu też się nawracają;-)))
    A my od siebie życzymy Ci aby nie tylko ten dzień był wspaniały i pełen miłości.
    Duża buźka i tulaczki:-***))) Barbara & S...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))))Każdemu przyda się trochę miłości :))Wiesz,że mnie długo nie trzyma.A niedobrych ludzi jest mi zwyczajnie ... żal:)) Dziękuje bardzo, był już, baaardzo milutki, czego i wam życzę. Dopiero wróciłam, i dzień właściwie już kończy.Dla was też, serdeczne buziaki i tulaki :)))

      Usuń
  3. Pięknie i na wiele sposobów wyraziłaś dziś swoją miłość do każdego z osobna i wszystkich razem. Taki dziś sprzyjający okazywaniu uczuć dzień. I jest to bardzo miłe..
    Dzisiaj Tylko Ciebie
    zero chmurek na niebie.
    Walentynki są raz w roku,
    pełne szczęścia i uroku.
    I Ty także bądź radosna
    i promienna tak jak wiosna.
    Życzę ci dużo szczęścia,
    miłości i wiele, wiele radości
    Te życzenia Ci przesyła
    Walentynka pewna miła.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))znasz mnie już prawie 4O lat i wiesz, że serduszko na dłoni, ale czasem nieoczekiwany "kop", budzi we mnie lwa !:))ale cóż, takie życie i różni ludzie są wśród nas i na świecie:)Radosna jestem, prawie zawsze, ale chmurki też czasami zasłaniają słoneczko:)))Tobie również, życzę, by ten Walenty nie robił sobie rocznego urlopu tylko pracował na wysokich obrotach, każdego dnia ;))Dzięki, buziolki i tulaczki Walentynkowe:))

      Usuń
  4. Piękne słowa Alex i piękna muzyka.Ja tak wyrozumiała dla moich wrogów nie jestem.Jedyne co mogę zrobić to potraktować ich jak zero, co też czynię.A prawdziwych Przyjaciół kocham i cenię.Miłego wieczoru Alex. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Wiesz, muzyka zawsze łagodzi wszystko, kto ją rozumie i potrafi słuchać.Nie wszyscy pewnie lubią i umieją ?:)))Takiej stanowczości mi brakuje, niestety.. buuuuu:)ale uczę się pilnie, kurczaki pieczone, sieć to jednak doooobra szkoła :))))Życzę ci TYLKO samych dobrych przyjaciół, jesteś warta tego:)Serdecznosi i buziole:)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń