21 stycznia 2024

Zbrodniarz jest jeden...KACZYŃSKI !!!

 Wspaniały gość u p. Jacka Pałasińskiego, polecam. Warto posłuchać😉


 


 Wiem, wiem... troszkę inny poziom, ale  i tak wyróżnia się ...od poziomu pisowskiego. Dialog z  sensem. Da się słuchać...popracowałabym nad mimiką p. Barbary😋irytująca dla mnie.😁Jakaś konkurencja ? Dudusia nie da się przeskoczyć! Nie warto wiec próbować😁

 

Ps. dzisiaj bez mojego komentarza;)Słuchałam dużej porcji muzyki... i nie chcę sobie psuć nastroju przed spaniem😉 


 

 Zawsze wbija mnie w fotel...lubię taki ''napój''przed spaniem

Miłego poniedziałku dla zaglądających😊💓

💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓

ps. Już miałam wyłączyć komputer, a wyskoczyło mi ''okienko''z boku

''Duda ''ułaskawi'' jednak. Kamińskiego i Wąsika''! co jest !???

 

Jutro się dowiemy... ma SIĘ UKAZAĆ KOMUNIKAT W GAZECIE . Zobaczymy.

 

 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz