18 stycznia 2024

Jest, jest, jest ! - Światełko w Tunelu... dziękuję !

  Proszę zaglądających, których interesuje temat. Podaję bardzo ciekawe i ważne linki  dzisiaj. Warto się zapoznać, żeby nam wszystkim trochę jaśniej się zrobiło i na sercu i w głowach. Mnie się zrobiło ! Nikt tak dobrze nie wykłada tematu jak prof  Sadurski.💓

 Bardzo potrzebowałam tej iskierki nadziei. Jest sposób i możliwość, przekuć  ten koszmarny męczący chaos, na coś dobrego dla Polski. Pan Bodnar, wspaniały , odważny człowiek idzie ku dobremu. Bardzo go proszę, by dbał też o zdrowie. Zapisze się wspaniale w Historii Polski! 

Pomyślności dla niego i dla wątpiących obywateli. Będzie dobrze! Kurza nać, sama się wzruszyłam..''indywidualnie''😅 Oby się udało, p. Bodnarowi. Trzeba jednak się pospieszyć... stracić można wszystko ! Wrogowie, milionerzy tuż, tuż.


 J
uż się cieszę tą iskierką ,ze zmiana wszędzie jest możliwa! tralala tralala, p. Sadurski i p.Bodnar nam światełko dał !!! 💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

 

 ps. jeszcze jeden mam ciekawy ale go teraz będę słuchała. Jeśli b. b. ważny, dodam wieczorkiem plus wreszcie muzyczkę... ostatnie dni nie byłam w stanie się skupić na muzyce. Nie wychodzi mi to na dobre. Przy każdej się rozklejam jak wariat(ka) Ale czytam wiele godzin w ciągu dnia. Właściwie wszystko. Zagłuszam myśli. Coś ze mną nie tak ?😜

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz