9 stycznia 2024

Porządek prawny jest jeden. DRUGI, to bezprawie...

 


20 minut

Pan WIEJSKI, we wczorajszym wystąpieniu. DZISIAJSZY bedzie jak zawsze na antenie o 14 ej, Ten wczorajszy także warto wysłuchać...

Dzisiaj weszłam na chwilkę na komisję, do spraw wyborów kopertowych. Wypadłam, z rytmu codziennego dnia, natychmiast!  Po jasną cholerę było mi to ?Dobrze mi tak ,, przyznaję.😕 Gwiazdą komisji oczywiście pan Czarnek! Ha ,ha, ha , naczelny były minister edukacji. Panowie w komisji z PiS przedstawili swoich ''doradców''i prosili o zgodę na NICH. Wszyscy po KUL. a  nawet z szajki ''ordo juris''Wiadomo, autorytetyn Pisu,

NIESAMOWITE! Wiadomo kto chciał i chce rządzić ''ciemną masą'' Zachowanie chamskie  Czarnka, nie mieści się w żadnych granicach. I taki ktoś, chciał edukować dzieci ? SKANDAL i masakra totalna. Przedstawiciele PiS-u, opóźniają przesłuchania różnymi wnioskami. W takich warunkach i atmosferze pan Joński, jako przewodniczący komisji z KO, wykazuje się wyjątkową cierpliwością.Współczuję.

 Ja jestem spokojna  ze względu  na opinię prawdziwych autorytetów, że póki co, RZĄD, robi wszystko zgodnie z prawem, łącznie z porządkami w mediach publicznych. ufff...Nie wolno mu się tylko teraz cofnąć. Trzeba  posprzątać dokładnie wymiar sprawiedliwości, bo wkrótce będzie za późno na cokolwiek. PiS idzie na zwarcie wyraźnie .Wbrew oczywiście rozsądkowi, bo o uczciwości i przyzwoitości w tym szaleństwie, nie ma co marzyć. Szczególnie jak Państwo reprezentuje ktoś taki jak DUDA! Czyli totalny błazen !!!

 do wieczorka😋

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz