10 stycznia 2024

Smoleńsk już wypalony. Budowa innej narracji...? Szok.

 Nie wierzę, by można dać się znowu nabrać pisowskim budowniczym dobrej zmiany !   😱

Czym ten naród daje się ''znieczulać'' ? Padło na wzrok i słuch? Bo elektorat Pis-u dawno rozum zgubił


   27 minut.
Bardzo treściwy   dialog. Fajnie się słucha iii zaraz wszystko staje się jaśniejsze. Po to właśnie są specjaliści, by tłumaczyć zawiłości tego szamba, które się właśnie wylewa...na naszych oczach. Polecam.

                                                     7.05 minuty, ale ostro



Kiedyś mieszkałam nad morzem. W jakimś okresie znowu szukałam sensu życia.Usiadłam na plaży i napisałam parę zdań, ot tak sobie. Jestem zodiakalną Rybką i chciałam pewnie na moment, być prawdziwą?😉 Do dzisiaj pamiętam, a było to z 45 lat temu?😋

 

 Sekret Morza

Co kryjesz w sobie Morze?

Jaki urok, skarby, tajemnice...

Czy lepsze w tobie na dnie

niźli w górze  jest... życie ? 

Bo w górze pustka bezdenna

Niby śmiech, gwar dookoła

Lecz wszystko bez wyrazu

Bez sekretnego ''tchnienia''

Brzmi  w dali,  jak Echo

Nie pewne swego istnienia...


ps. Tutaj, uwielbiałam jeździć nad Ocean😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz