12 października 2023

ZŁAPAŁ ODDECH;)

 


 POWRACAM do siebie, jakby.Czyli zapominam o swoich problemach;)DZISIEJSZY ODCINEK.. z Katowic. W takim własnie miejscu,wśród ludzi, Donald Tusk, czuje się ''u siebie''Czyli jak w domu i w rodzinie.ODPRĘŻONY, ufający słuchaczom, bo wie, do kogo mówi , z kim rozmawia. Nie widziałam na żadnym wiecu, jego stresu, czy zdenerwowania samym spotkaniem. Był i jest sobą. TO PRAWDA.. zmienił się na korzyść, po ważnych  funkcjach w Parlamencie Europejskim. Zdobył doświadczenie.Teraz zamiast odpoczywać, w wspaniałej rodzince wśród wspaniałaych wnucząt... chce pomóc POLSCE... a co na to 30% tzw. patryidiotów ?😀wiadomo.

 


Jeszcze jeden dałam radę wysłuchać. Zrobiłam to z ciekawości, oczywiście. ;)POLECAM! 

Naprawdę warto te 30 minut poświęcić. Ja się ciągle uczę😀jak  prezydent Du.. itd;)

Tylko mnie coś pozostaje w głowie ha ha...niby niewiele, ale jednak ''CUŚ' .Ale zgoda, nie tyle ile bym chciała😋Cóż... stareńka juz jestem... ale klepki jakby lepiej pracowały jak za młodu ?Cuda panie, cuda. Prawdą jest i to, że jak czasami mi odbije to od sciany do ściany. 😁też tak macie?😉Mój osobisty psychiatra Charli, (piesek) wyszczekał nieraz, że to normalka.Funia, moja kotka, potwierdziła. I taka ICH OPINIA , załatwia mi wszystkie inne😁

Miłego weekendu! Dla zaglądających 😉 serduszka posyłam💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓

 


Dlaczego to nagranie? a jak myślicie ?Oglądałam dzień ataku... piekny słoneczny.. młodzi tańczyli w swoje święto. Normalne. Nagle  nalot... tylu zabitych w szczerym polu niewinnych nastolatków i mlodych...Allach niszczy świat...Nie ma silnych? 

Wiara  wierze, nierówna.... a czym każda z nich !?

 NICZYM! ... PROSTE?     Dla mnie tak. Co to za wiara, co to za bóg, który pozwala zabijać niewinnych, ''niewiernych'' ludzi. ŚWIAT ZWARIOWAŁ!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz