24 października 2023

Dobry wywiad z specjalistą finansowym...

                                         ?   


                                    dla odmiany troszkę edukacji. Nigdy za wiele;)

 Polecam, sama nie cierpię wywodów z ekonomii. Jednak są momenty, gdy jestem w stanie się nimi zainteresować, bezinteresownie☺. ''Ekonomia'' mojego portfela, zupełnie mi wystarczy i potrafię się z nią obchodzić. Czasami ''delikatnie''😋 Nigdy właściwie nie mogłam ''poszaleć''. Jednak nie specjalnie czułam się pokrzywdzona, czy zawiedziona.

 Zazdrość jest mi obca w każdej dziedzinie. Tak jest do tej pory. Żadne finanse ponad normę, nie imponują mi. Normę ustalam zmiennie,  sama.😋Zawsze tak było i będzie. Kiedyś dla zabawy z wnuczką wysłałyśmy Lotto. Lilianne pyta, babciu ile byś mi dała, gdybyś wygrała kilka milionów😆Odpowiedziałam; zależy ile by mi zostało😉

Wie, że dużą część bym rozdała dla  potrzebujących. Chorych,  schronisk, domów dziecka itd. itp. Wtedy byłaby pełna radość, że komuś pomogłam... jakkolwiek. Fałsz? NIE...taka moja''skrzywiona konstrukcja''😉Może jeszcze się uda?  Latka ''lecą''. Ostatnio  jakby szybciej? Los się uśmiechnie,  jak nie będę zapominała wysłać kuponu ?😂😂 być może, być może.Wiek już ma obowiązek płatać figle;)Łaski nie robi😁

                                                                                




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz