30 października 2023

Przerażający plan Kaczyńskiego!

😥
  DZIEKUJĘ, za otwieranie oczu...tak, to boli.

Naprawdę jestem przerażona !   Co ten psychol ma w głowie!? 

Kiedy te kilka milionów zwolenników PIS-u zrozumie, że zostali oszukani!!! że to nie jest, nie była i nie będzie WINA TUSKA!!!

Żal mi Tuska . ON widać nie zdaje sobie jeszcze sprawy w jakie bagno i na jakie miny wpadł po szyję.Czy będzie wystarczająco twardy, by zapanować nad tym ? Czy zacznie natychmiast od informacji finansowych każdego detalu, dla obywateli? Jak wygląda STAN PAŃSTWA po PISIE??? Co zostawili w spadku już od pierwszego stycznia ? Musi to zrobić ...Inaczej przegra ...😟

płk Piotr Wroński,  doświadczony Agent Wywiadu, oficer służb specjalnych .podzielił się swoją przybliżoną wizją. Jest przerażająca.. Wspomniał też o jednym pośle, Pawlaku.(O drugim na razie nie chciał mówić)  Okaże się tym Judaszem, o którym ostrzegał niejaki Jackowski (jasnowidz) wiem ,wiem ... to brzmi dziwnie, a ja nie jestem zwolenniczką tego typu ''czarów'' Słuchając, skojarzyłam tylko z taką wiadomością, pokazywaną w internecie. Może dlatego, że nigdy Pawlakowi nie ufałam? Po tylu latach dostał się do parlamentu?

OK. DOSYĆ... trzeba wysłuchać tego linku, by potem nie wytrzeszczać oczu i mówić ''wina Tuska!''

Taka ruina taki deficyt państwa i  tacy  ''agenci'' na czele, by zapewniać ''bezpieczeństwo'' Polsce.

...plus garść Historii...

Panowie, kiedyś i WAS Historia DOCENI. Robicie bardzo dużo dla Polski.Ja to wiem i wielu to wie, ale ''BAZAR'' nie wie, bo NIE CHCE WIEDZIEĆ!  TO CO ma ''podane na talerzu'', wpier...la! (sorry)

 Żeby było jasne, prezydent nie wie  co wewnątrz partii się dzieje! ?

Wie! Dlatego opóźnia nominację, by rozdali jak najwięcej z nowego budżetu! Zablokował wszystkie ważne ruchy. TRYBUNAŁ STANU?

Nie, nie, na takie pieszczoty nie zasłużył .😖

 Cała formacja do likwidacji!  Takiej mentalności się niczym nie naprawi i płk.Wroński ma rację, w pierwszym linku.

*****************************************************

Ja nie żyję w Polsce, od 22 lat, ale serce mnie boli, jak obserwuję tę ruinę😰

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz