17 października 2023

Jeszcze moja radość uśpiona...

  Bardzo mnie ucieszyła frekwencja ludzi młodych.  Brawo!  Pomyślności w życiu osobistym szczerze życzę😊 cieplutkie serduszko leci do was.;)Oczywiście pozostałym wyborcom także. Kilka godzin stania, i to w nocy w chłodzie i głodzie, to wyzwanie 😟
 



Odezwę się, tylko nie wiem kiedy.. Jestem trochę przymulona. Tylu oszołomów znowu w SEJMIE z PiS-u.Masakra. Nawet Januszek Kowalski się uchował, i jemu podobni.Kto tych ludzi wybiera !? 

Wiadomo, IM podobni. No cóż, to czarna strona DEMOKRACJI. puuf... Muszę pomyśleć nad inną formą Bloga. Uciekam wreszcie spać. W dzień podsypiałam, to rozregulowałam sobie rytm. 😉

 



Taki mniej więcej nastrój mnie męczył dzisiaj ;)

SŁUCHAWKI, koniecznie. Lubie nieraz pomedytować.. kłądę się i zamykam oczy . Szukam muzyki która przyciagnie mnie ...;)do medytacji, połapie rozproszone myśli i uporządkuje...zwoje mózgowe;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz