20 sierpnia 2023

Kreatury, na piedestale?

 Z mojej strony zdziwienia nie ma.  Takimi kreaturami Kaczyński otacza się od zawsze.

 Tylko tacy ludzie są zdolni do największych podłości i tzw. skurw.......a. yNiestety, on potrafi tylko takimi kierować.  Trafnie wybiera ich z tłumu... Jestem rozgoryczona dzisiaj, bo trudno mi wytłumaczyć sobie, dlaczego opozycja dopuściła do tego, żeby rządzili aż 2 kadencje!!!

 Zdążyli wyprodukować tyle ZŁA, tyle nienawiści, podłości, znieczulicy, zakłamania.... Zaklinają to nie MY, to Oni!  Wszyscy CI, co myślą inaczej. Przykre, żałosne.

Próbuję znaleźć odpowiedź.''Dlaczego''? Nie potrafili jako PO, wczesniej rządząc, a potem jako opozycja, być tak podli, cyniczni, tak kraść bez skrupułów, tak kłamać jak pisowska szarańcza?

 STOP.Muszę sama zlitować się nad sobą. Nie ma prostych odpowiedzi.😕




 Nic nie powinnam dodawać. Panowie wypowiedzieli się odpowiednio jasno. To jest jeden z wielu odcinków, potwierdzenia mojej wiary, w rzetelność informacji tych Dziennikarzy. Nie jest to łatwe, w moim wydaniu. Zbyt wiele razy zawiodłam się na rzetelnosci, nie tylko dziennikarzy. Ludzi także.

 Z różnych kregów społecznych, znajomych.Nie, z kręgu przyjaciół, NIE...😀 To jedyny wybór, który okazywał się trafny...Jak do tej pory.

 Boję sie o tych ''dwóch wspaniałaych''.jak wyżej. O ich bezpieczeństwo. Każdego dnia. 

Polecam, zachęcam do uwagi, na tych dziennikarzy. Na swoim Blogu daję malutką cząsteczkę .Wcześniej ich nie poznałam. Bardzo, bardzo żałuję. Teraz będę wspierała ich na tyle, ile mogę.

 Na dzisiaj tyle. Mam dzień ''głębszej'' refleksji...W tle, niepokój...o Polskę...jak zawsze.😥

 

Tak, tak mogę śpiewac o uczuciach...również do Polski, z wielu powodów...
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz