17 sierpnia 2023

Dzisiaj lżejsza i krótsza forma;)

Jutro wieczorem, prezes z instytutu emerytur będzie oświecał tych, ktorzy ciągle nie rozumieją, dlaczego emerytury są słabe...i takie mogą być przez najbliższe lata,  jeśli...?


 Dla odmiany, proponuję tę dziennikarkę. Nawet z przyjemnością ją wysłuchałam. Może częściej się pojawi, zobaczymy. Krótko i na temat bez zbędnego yyyyy...;) 26 minut.

U nas duchota była, zdaje się w Polsce też. Nie ma wyjścia musimy dać radę i TE... temperatury przetrwać.😋Ja dopiero pod wieczór poszłam, a raczej podjechałam na rowerku, bo nie chciało się mi iść. Za to piesek zadowolony, musiał mnie wyprzedzać i wrócił zaziajany na maksa i tak lubi. Najadł się, opił wody i bedzie spał jak niemowle.Kociak na ogrodzie pospacerował pojadł trawy, toaleta zrobiona łacznie z wyczesaniem. Nooo,;) Ja też pewnie, wkrótce ogarnę stały rytuał;) Pomyślności. Na poranek także💗

 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz