19 maja 2023

Uchlani, winą(em) Tuska ;)

 To  prawda, ten bełkot, który  przewija się codziennie w mediach, świadczy o tym. W głowie się nie mieści. W mojej, emeryckiej, czy już nawet bardziej wiekowej, absolutnie. Jak bardzo społeczeństwo zdegradowało się intelektualnie...przykre. 

Zawsze słyszałam będąc nastolatką: W tłumie jest siła!

 Tak, w tłumie na plus i w tłumie na minus...Jakkolwiek chcemy to rozumieć. O co chcemy walczyć, na co się nie zgadzamy. Ważne,  żeby nauczyć się być w tłumie. Wszyscy jednością. Gdy  zagraża nam brak wolności i niebezpieczeństwo.A także wtedy, gdy mamy odwagę powiedzieć  Nie!

 Nie przekupicie mnie. Nie ma na mnie ceny!   Nie damy się przekupić, za cenę WOLNOŚCI!

CZŁOWIEK odważny, umiera raz. TCHÓRZ, umiera kilka razy.




Do  posłuchania, kogo interesuje...Coraz mniej mi na tym zależy. To, co zdarza się mi przeczytać pod innymi felietonami w komentarzach, wniosek może być tylko jeden.  Trzecia kadencja Pis-u należy się obywatelom!!! Jak psu zupa...NA ŻYCZENIE...







ZASZŁY DUŻE ZMIANY.. NA YT... nie wiem, czy będę miała cierpliwość to ogarniać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz