11 maja 2023

Dlaczego!?

g

DLACZEGO, DLACZEGO, DLACZEGO, DLACZEGO, DLACZEGO, DLACZEGO, DLACZEGO!!!!!!ODESZŁĄŚ, CHCĘ BYĆ z TOBĄ!!!😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Moja najkochańsza siostrzyczko...zabierz mnie !  

 Muszę dać radę. Mam takie momenty.... wszystko działa z  opóźnieniem... u mnie. 

trudno ciągle pogodzić się mi z odejściem siostry... Wypieranie FAKTU... próba przykrycia Polityką, jak widać, nie sprawdza się.... ŻAL powraca  !  Masakra!  

(30 . 04. 23.)odeszła. WIEM, TYLE NIESZCZĘŚĆ, na co dzień. Dla każdego obywatela  świata,  minuta na rozpacz,. OK. BIORĘ, SWOJĄ MINUTĘ.

 




gdybym miała spiewać, to ten utwór.... dzisiaj. Dla siostry. Potrafię, Ona uwielbiała ten utwór, jak ja. 😉ŚPIEWAM  więc ,  dla zaglądających...również

TEŻ mam ten ''szloch".... w końcówce, naturalne...

don’t know where to find you I don’t know how to reach you I hear your voice in the wind

Tekst pochodzi z https://www.tekstowo.pl/piosenka,lara_fabian,adagio.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz