30 maja 2023

Narodowe samobójstwo! ? Nieeeeee! Walka!!!

 

Zachęcam do spokojnego wysłuchania,, choćby po kawałku, ale do końca . Panowie pomagają w podjęciu decyzji... Marsz 4-ego i jego cel doda siły i wiary wątpiącym. Taką mam nadzieję... Tym razem to walka nie dwóch partii, a walka obywateli o swoje Państwo.

Jeden człowiek, chce go sobie przywłaszczyć. Właściwie już to zrobił . Obywatele to pionki.Nie wolno na to  pozwolić. 4-go 06. o 12 ej głośne DOŚĆ! ... tego cyrku.  TO BĘDZIE WSTĘP. Później  wybory, wolne, uczciwe, dla  każdego obywatela.


Dzięki panowie. Jakby to wspaniale było, gdyby tak się stało...  Ten człowiek w roli prezydenta, już gorszej szmaty z siebie nie mógł zrobić. Jest wielkim obciążeniem dla Polski. Sława jego, światowa...Przebił wszystkie znane dyktatury jedną, najgłupszą ustawą. Tfuj z plutem!



Panowie z sympatykami, pojdą z marszem 4-go i w Warszawie i innych miastach. CIESZĘ SIĘ. Zmienili zdanie. Trzeba się teraz jednoczyć, jak nigdy wcześniej. Wszystkie demokratyczne ruchy. Dla dobra wspólnego...Wierzę, że rodacy się opamietają... Ci wątpiący😓

Wierzcie mi, Polska ciągle mnie bardzo obchodzi. Tak na marginesie, nigdy nie zrozumiem, jak można było dopuścić nieobliczalnych ludzi do rządzenia... Jak wiele złego potrafią uczynić tzw. MEDIA, dziennikarze, i wszyscy mali, skorumpowani ludzie. PRZYKRE. 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Emocje lekko opadły, dzisiaj słuchałam takiej muzyki...polecam;)uspokaja, wzrusza do łez.. Moje 3 ulubione Nocturnes na dzisiaj.





Miłego odbioru dla zaglądających;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz