12 maja 2023

Co to KONIA obchodzi !?;)

 Dosyć tego smutasa...mam nadzieję, że w moich niespodziewanych  ''wybuchach smutasa'', przerwy będa corqz dłuższe,.Za jakiś czas będą stabilne? Okazuje się, że nawet jak zajmuję się czym innym w domu, to wystarczy że posłucham nie takiej muzyki czy wypadnie mi przeczytać słowo, ktore przypomni mi jakieś zdarzenie.,,, które schowam, ukryję. Potem trzeba wywalać , wylewać... CZŁOWIEK TO TRUDNA, DZIWNA ISTOTA😊 

 

-Zawsze to mówię, mam większą głowę, głowę konia. Nie  do końca wypełniam ją wszystkim.  Cześciej mówię :A co to KONIA OBCHODZI!😁Dlatego jestem wesołym koniem, 😋. Moja siostra często stosowała taką pocieszankę.Była ''naście lat'' starsza ode mnie no i zdecydowanie mądrzejsza;) Dlatego nie rozumiem, czemu weszła na łóżko i      gazetą chciala strącić owada z sufitu. Upadła na podłogę i zlamała drugi raz biodro...szybka operacja i powrót do domu po 3 dniach,,, z cowidem. Zbyt dużo jak na 84 lat... ważne, że już nie cierpi...to jedyny plus. Koniec tego rozdziału
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

''świeżynka'' dobrze się słucha. DZISIAJ jeden. Bez muzyczki. Jutro  NORMALNIE. 2 LINKI plus muzyczka.😋

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz