25 lipca 2018

Twardy dowód, okazał się "miętkim" :)

Premier państwa p. Morawiecki szukał twardych, kompromitujących dowodów na panią prezes SN, panią  Małgorzatę Gersdorf. Jako studentka, stała obok sekretarza PZPR.  Była więc wielbicielką komuny i należała do socjalistycznego związku studentów polskich. Usłużny IPN dostarczył jemu taką fotkę.  Pokazywał niektórym posłom w parlamencie UE, na zorganizowanej kolacji.  Pytał, czy poznają p. Gersdorf... Okazało się, że to była całkiem inna studentka.  Ona  nigdy do partii nie należała. Nawet jej wróg w osobie posłanki Pawłowicz (pis) musiała przyznać, że to nie Ona  na tym zdjęciu bo ją zna od 40-lat.W tamtym spotkaniu, była już 5 lat po studiach.
Hańba ! Myślałam, że dna moralnego dotknął już dawno. Myliłam się. Teraz będzie pukał od spodu. Błazen, może się tylko błaźnić i wstyd robić Polsce na cały świat. Razem ze swoją "pisowską rodziną"jak o niej mówi. Wstyd ! Polska nie zasłużyła na takie ośmieszanie...☹️



Niewola
Wolność
Nie będzie nam odebrana
Nagle
Z dnia na dzień
Z wtorku na środę
Będą nam jej skąpić powoli
Zabierać po kawałku
(Czasem nawet oddawać
Ale zawsze mniej niż zabrano)
Codziennie po trochę
W ilościach niezauważalnych
Aż pewnego dnia
Po kilku lub kilkunastu latach
Zbudzimy się w niewoli
Ale nie będziemy o tym wiedzieli
Będziemy przekonani

Że tak być powinno
Bo tak było zawsze.
           _____
 Kornel Filipowicz.
                                
(smutek, rozpacz)V.G



Tak, mam słabość do tego utworu. Dzisiaj było u mnie 34st. Marzyłam o takim deszczu 😓😓😓a nawet kulkach lodowych...😉

Ps. tragedia Grecji, dociera do mojej świadomości z kilkudniowym opóźnieniem.Jak każda tragedia. Tak już mam. Nie daję rady  tyle rejestrować.. zbyt wiele się dzieje...a słowa takie banalne... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz