21 lipca 2018

Sądy opanowane, legalizacja pałki przegłosowana !...:(


- i wiecie co możecie mi teraz zrobić!? - ......... . .... przez papierek!  Sądy moje! Teraz zamierzam zrealizować swoje i prezesa marzenia.  Sędziowie i obywatele mają się NAS bać, a nie MY ich...  hę, hę, to właśnie będzie dobra zmiana.
.

                                             - no i ? sądy nasze, strachy wasze ! lewackie bydło...(to jej słowa)
 teraz wszystkich was, naiwne ciemniaki, krótko będziemy trzymać za  "zdradzieckie mordy" - Krycha wam to obiecuje!   Pani Krysia jak zwykle pier........, nie od dzisiaj. Będzie dodawała blasku temu rządowi, jako "gwiazda".


Razem z p. Tarczyńskim, jako tym "cymbałem brzmiącym" u jej boku.  (co to masaż też zrobi ):) 



                                                - nie, no, chyba nie liczycie na VETO  tej najważniejszej ustawy???
Życie teraz takie miłe, tyle atrakcji po drodze. Cudownie, bo jednym podpisem mogę sobie załatwić raj na ziemi. Czarną robotę, robią czarni za mnie..hę hę hę i pozostali durnie...co mi tam. Żyje się raz!


- krótko: gronkowiec co prawda mnie męczy, ale do wyborów, dam radę. Nie  tylko Polska, cała Unia i wszyscy obywatele, dobrze mnie nie poznali, źle ocenili. Za to musi być kara. Zdążę Was zniszczyć. Po mnie choćby zgliszcza i potop. Przynajmniej nigdy mnie nie zapomnicie...
 Ps.    
Opozycjo NIC nie zrobiłaś ! zgiń, przepadnij razem z nim!  Teraz czas na wk. obywateli! 
Wierzę, że kiedyś się sami zorganizują...Kiedy im niewolnictwo zacznie ciążyć a w kieszeni pusto zrobi. To potrwa... trudno, historia widać musi się powtórzyć. Przez ten czas nowa "elyta" poda normy, obyczaje, tradycje itd. itd. jakie będą obowiązywały dla  obywateli Rzeczypospolitej.(pospólstwa)
Cała reszta innowierców, odmieńców, może wyemigrować albo się dostosować...

i moja wokalistka, którą zawsze b. ceniłam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz