15 lipca 2018

Serce w rozterce :))

 Czekam ma mecz i moje serduszko wygląda Tak:)) ... w związku z dzisiejszym  finałem. (późnym wieczorem notka ) dzisiaj  nie mogłam się skupić ... na niczym .. właściwie;)Oczekuję dogrywki, oczywiście:) takie mecze uwiellllbiam 😀 ile emocji😓 miłego oglądania kto ogląda.
Koniec ! 
 Chorwaci świetnie grali, brawo !!!, ale cieszę się, że Francja wygrała. Pewnie dlatego, że tutaj mieszkam?😉:)
Podobał mi się moment dziękowania obu drużynom i wręczanie pucharu:) właśnie lał obfity deszcz, wszyscy w minucie skąpani dokładnie:) lecz czule  ściskali się z kim wypada i z kim chcieli:) 
Parasol przez długi czas był jednak tylko nad p.Putinem :))
- mój obecny Prezydent,  dzielnie wytrwał i było mu po chwili obojętnie czy ktoś mu podstawi parasol. Mokry już do skarpetek, to po co  :)
 Już nic nie napiszę dzisiaj...cieszę się z tymi, którzy się cieszą, i emocje wyrównały się...:)))
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz