22 maja 2016

Wybierz sam "zależności"...

-moje życie nie jest idealne, ale ma idealne momenty 



-czasami z poślizgiem na fali,  często pod nią. 
*
Zawsze możesz sam wybrać moment i uczynić go idealnym... tak naprawdę:)
 ***

    Trzeba dużo miłości w sercu
            by wobec nienawiści tarczą była 
ile razy poddawałaś się ?
   obciążałaś rozum i plecy    
        wtulałaś w fałszywe ramiona 
      duszę pozwalałaś kaleczyć...

Teraz spójrz dookoła... w świecie
   wszystko wymyka spod kontroli   
 powietrze nienawiścią zatrute   
 serce ukryte w znakach symboli
     
  Skup się na swoim... świecie 
                    początek, w twoich ścianach
               puste hasła, obce myśli, 
                 narzucone wersety, odrzuć!
            z nimi,  miłości nie wyzwolisz w sobie 
i też nie wybłagasz jej na kolanach...

 (Dla... ....)



Trudno mi dzisiaj znaleźć równie dobry zespół...słowa, muzyka, wykonawcy zawsze pozostaną w mojej pamięci. Fajnie, że żyłam w tamtych czasach, mimo wszystko.Dzisiaj słuchałam ich muzyki. Komunistyczne czasy nie wyzwoliły tyle nienawiści w narodzie (człowiek dla człowieka) ile p. K. i jego rząd. Nawet już nie mam ochoty zamieniać bzdur w "żartobliwe tony"...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz