15 maja 2016

Minus i Plus...

Zanim nabiorę ochotę, do skomentowania w jakiś sposób sceny politycznej, może o ostatnich niespodziewanych wydarzenia.  

Pani Maria Czubaszek odeszła. Ta wiadomość zaskoczyła mnie podczas powrotu do domu. Dla mnie smutna wiadomość. Ogromny dystans do życia, wnikliwa obserwacja rzeczywistości, szczerość. Humor, często sarkastyczny. Zero tak wszechobecnej hipokryzji .W tak dojrzałym wieku, ponoć się  ujawnia z całą mocą. Tak na wszelki wypadek, coby "łaski wyprosić w górze" Zawsze te dodatnie cechy imponowały mi. Choć sama p.Maria, mówiła o sobie, że składa się z "samych wad".

Moje jej ulubione cytaty: - Moim zdaniem lepiej udawać głupszą. Po pierwsze - jeśli można udawać głupszą niż się jest, to znaczy, że nie jest się tak całkiem głupią.Po drugie - kobiety inteligentne, robią wrażenie przemądrzałych"

"Przychylam się do opinii, że są dwa dni, którymi nie należy się przejmować, to Wczoraj i Jutro"...
Nie będę się rozpisywała, wszystko co dobre, już napisane w sieci. Łącznie z komentarzami z"katolicką miłością" i kołtuństwem, a jakże. Tfuj

Pani Mario, u ludzi myślących, to Pani zapisze się we wdzięcznej pamięci i sercach. Czyli w "wielu niebach"
*
                                                                Michał Szpak w Eurowizji

-Bardzo, bardzo podobało mi się wykonanie Michała. Słuchałam kilka razy. Tekst świetny.! Doskonały wybór. Myślę, że jak zwykle względy polityczne przeważały również o sympatiach, w głosowaniu. Cóż... Spokojnie zapoznam się z pozostałymi propozycjami na Eurowizję. Niestety nie oglądałam :((ps.kolejne odsłony, również wspaniałe:) Michał dobrze się rozwija:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz