7 maja 2016

"Diabelskie" podniecenie

Pewien pan z dumnego miasta Warszawy
gmerania pod brzuchem już nie ciekawy
posadził"rzyć"w fotelu, beknął czosnkowo
i słowa wypadły z głębi cierpiącej duszy:
KONSTYTUCJĘ TRZA PISAĆ NA NOWO !

Nowe państwo stworzę, 
historię prawdziwą zapiszę
 granice zamknę, odgrodzę od Unii
nikt, powiadam NIKT mi nie podskoczy!
"brygady"Antka już ćwiczą, strzały miedzy oczy

 Nowa Konstytucja, będzie moim potomkiem 
narodzi się wreszcie moje"wymarzone dziecię"
na kartach historii na wieki zapiszę 
 imię moje, z dumą wymawiać będziecie !

Nagle z  mroku, dla przerwania słów potoku
potomek "belzebuba" odważnie odzywa:
Mistrza mego chcesz przebić? tak się nie godzi
stoisz nad przepaścią, chwila sprawiedliwa!

- A kysz! - diabelski pomiocie
twojego mistrza już przebiłem - "suweren"jest za mną!
choć osobiście o podpisanie cyrografu nie prosiłem
tacy jak ty i twój "mistrz", za mnie wykonaliście brudną robotę
 tak motaliście mojemu narodowi skutecznie w głowach
 że mego rządu kłamstwa, zdrady, fałsz, uznali za najwyższą  cnotę !
he, he, he !
teraz wrota mojego "Raju", nie piekieł, stoją otworem
chociaż "gorszy sort" mówi, że moje pomysły są chore
ja i dla nich się poświęcam, cierpliwie edukuję, 
choć oni uparcie, nazywają mnie pomarszczonym ..ujem

Zachwycony pomiot belzebuba, zawsze otwarty na gorsze:
Witam, Witam Nowego Mistrza ! 
narodził się WAŚĆ w dobrym czasie  na udręki 
z przyjemnością popatrzę na twojego Narodu męki...
sprytnie złapałeś waść, swój lud w sieci...
obdarowując "nagrodą" nie swoje, dzieci 
hi, hi, hi !
nawet za baby się zabrałeś i macice im opieczętowałeś !
twoje rządzenie, to stałe i miłe dla mnie podniecenie
Brawo !
.......
  Oślepniesz diabelski sługo!!!
 twoje i tego pana rządy, nie potrwają już długo
mądry lud, przeciera oczy, zobaczysz
i tym razem pozytywnie zaskoczy !
PRECZ !!!

DOŚĆ!
 "szatańskiej współpracy", "ukrytej za obrazami"
ona zawsze, przez wieki, była zapalnikiem między narodami 

 - Ooo?... a to kto się odzywa ?

SUWEREN !- i to nie jest "ksywa".

ps.na tydzień musi wystarczyć:)
sami widzicie, że jeszcze nie odpoczęłam dobrze:)
takie głupoty pisać a kysz!
 :)
 ...no, no... ciekawe nagranie:)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz