29 stycznia 2016

Podwójnie chory? :)

 *
   - To obżarstwo proszę państwa!
należy się wręcz skrzywić 
    stres zajadam, zdrowie tracę
.... głupotą jest się  dziwić  

       Serce mi kołacze, blokują żyły
     dlatego spieszę się bardzo     
      misję wszak wykonać mam !
       choć ludzie mną gardzą         

Ja zbuduję wielką Polskę !
 choć każdemu nie dogodzi  
czy w nocy czy też w dzień
       słowo, nikt nie przeszkodzi !   
  
 Historia mnie oceni dobrze
     na sztandarach wręcz poniesie
 przyjdzie czas, zegar wybije
      mój Naród, na Wawel wniesie !
____
Oczywista oczywistość :)
Cóż,  jestem w tej grupie diagnostyków, którzy nadali numer choroby p. prezesowi.
Nie, nie ma we mnie nienawiści. Uważam, że takich ludzi dla nich samych i ogólnego dobra, powinno się izolować. W całym sejmie, w mniejszym lub większym stopniu, to już prawie tłum:) 
Jednak prezes przebija wszystkich. No może jeszcze z jednym panem i panią..... idą łeb w łeb :)

pufff..wiadomo czyja to wina a nie, nie, -- ponoć Mieszka I ! Czyli tyle wieków tkwimy w głupocie? i jeszcze będziemy ją święcić jak słyszę :))  Zawsze jak "bida"zewsząd dopada, to Polska w samotności dryfuje... a i na horyzoncie mądrości nie widać:)ot co.

- jednym słowem zgrana grupa "kabareciarzy"?:))))chociaż tych z przyjemnością słucham i oglądam
 Miłego weekendu życzę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz