17 grudnia 2015

Urwane myśli...

...mogą być z choinki :)

*
Mocna w kroku

      Stukot, zdecydowanie  odbijał od jej kroku  
      bo wyszła  życzyć Polakom, Dobrego Roku !
           patrzcie więc, podziwiajcie - w kroku siła!          
 hm...wcześniej musztra krok,... dopieściła?
           
        * *
Narodowi suflerzy

 Nie obraził, z wprawą  sortował  myśli
    podpowiedzieli: złodzieje i komuniści !   
Uśmiech i niewinność na jego twarzy     
 - za podpowiedź, niech wam się darzy!      
    ***
"Niewybuchy"

        Emocje, niczym"granaty" na choince
     wieczorne napięcia, konsternacja... 
   czy zdążą pogonić "antychrysta" ? 
gdzie właściwie schowana racja?  
          niespodzianki na boży lud czekają         
póki co, ludzie bombki...wieszają  

______


To nagranie jednak wolę
... bo dzisiaj obejrzałam  film  w innym wykonaniu. Może nie zdobył Oskara, ale z przyjemnością obejrzałam. W momentach uśmiechnęłam, a nawet wzruszyłam..
.
http://wkinie.tv/Rozumiemy-sie-bez-slow--La-famille

(z polskim lektorem, kliknij drugi -play i oglądaj)

_- dzisiaj jednak to nagranie sprawiło mi ulgę. Szczególnie to"przejście" od minuty- 4.30 Miałam słuchawki na uszach i dałam na ful..no oo, prawie. Tak jak pisałam w poprzedniej notce, każdego dnia znajduję lekarstwo na smutasa. Ciągle ciężko. Tam właśnie chciałabym być...przez jakiś czas. Tekst można znaleźć w sieci.(ps. jak dobre wideo, to na końcu zawsze muszą zepsuć jakąś fotką z golizną)puf.. ale nie znalazłam lepszego. Trudno.


...."Ziemia spalona wiatrem,
Kamienne landy wokół jezior,
To dla żywych - trochę piekła..."
   Connemara!

-(lub raju?):)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz