26 grudnia 2015

Pozwól jej...


*
Zawieszona w czasie   
   zawieszona w myślach
     zamknięta w fotografii
              historia jej krętych dróg

                   Pozwoliła otulić się ciszy
                        poprawiła koc na stopach 
                                 złapała jeszcze ostatnią myśl...
                                  walcz, zawalcz o każdy dzień
                           ___


(W filmie tę arię, w towarzystwie fortepianu, gra M.Urbaniak)

Podczas wolnych dni, obejrzałam film w TVN  "Mój rower" Może nie zwróciłabym na niego uwagi, gdyby nie fakt, że miał zadebiutować w nim Michał Urbaniak. Byłam ciekawa, jak światowej sławy muzyk, wypadnie w roli ...aktora. Bardzo, bardzo mi się podobał ! Film także. Dawno nie obejrzałam tak naturalnie zrobionego filmu. Już nie wspomnę, że doskonale wpadł mi w nastrój :)
Dzisiaj szalałam z Urbaniakiem, przez połowę dnia.


 
Myślę, że ta muzyka również wyciszy myśli..zaglądającym 
Miłego wieczoru... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz