6 grudnia 2015

Jego z przyjemnością słucham...:)

P. K-  sięga czasami "wyżej"... :)
 -  no właśnie Paweł, "cUś" ci ta sława nie wychodzi. Czego się nie "chycisz" spie....! - to ja, śmieszek, ci to mówię

  - On nie musi żartować :)miał i ma wszystkie cechy, które utrzymują go na szczycie. Sprawia, że jego, z przyjemnością się słucha :) - czaisz różnicę?!
 
 - a to nagranie,  tak nadprogramowo wrzucam i dla ciebie. Mierz siły....jednak - bo śpiewająco, to  Polityka ci nie wychodzi. Dokładnie jak śpiew... 
 

 W ub. roku, B.Morka, obchodził trzydziestolecie pracy na scenie.

 -" W sumie przez te lata zaśpiewałem setki koncertów i spektakli w kraju i za granicą. Zjechałem kulę ziemską wzdłuż i wszerz. A co mi się nie udało to jedynie to, że nie zaśpiewałem dla Eskimosów. Czuję się artystą szczęśliwym i spełnionym." -  powiedział kiedyś w wywiadzie
___________________________ 
Ps. ostatni link, dla pań i panów, z okazji "Mikołaja":)) nie koniecznie "świętego"
Miłego wieczoru !!!!dla wszystkich :)
 :)))))a niech sobie mówią TO i TO, :))) każda okazja jest dobra , by zjeść wspólnie, chociaz malutką czekoladkę ....prawda?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz