10 lipca 2014

Notka o magicznym " twoim - IP ".:)

Adres IP

(Internet Protocol address) to unikatowy numer przyporządkowany urządzeniom sieci komputerowych, protokół IP. Adresy IP są wykorzystywane w Internecie oraz sieciach lokalnych. Adres IP zapisywany jest w postaci czterech oktetów w postaci dziesiętnej oddzielonych od siebie kropkami.
W adresach, które zostały przypisane komputerom, część bitów znajdująca się z lewej strony 32-bitowego adresu IP identyfikuje sieć. Liczba tych bitów zależy od tzw. klasy adresu. Pozostałe bity w 32-bitowym adresie IP identyfikują konkretny komputer znajdujący się w tej sieci. Taki komputer nazywany jest hostem. Adres IP komputera składa się z części sieciowej i części hosta, które reprezentują konkretny komputer znajdujący się w konkretnej sieci.


Pozycjonowanie a adres IP

Profesjonaliści zajmujący się SEO twierdzą, że adres ip serwera, na którym hostowana jest strona ma duży wpływ na efektowne pozycjonowanie
. Każdy serwer w sieci ma swój własny adres ip. Wiec, jeśli dostawca hostingu pod jednym adresem hostuje wiele stron www to biorąc pod uwagę skuteczne pozycjonowanie jest to dla nas niekorzystne. Algorytm wyszukiwarek może powiązać ze sobą kilka stron, jako pochodzących z jednego źródła. Rozwiązaniem tego problemu jest zamówienie u dostawcy hostingu oddzielnego adresu IP. Dzięki temu nasza strona otrzyma oddzielny adres a skuteczność pozycjonowania zostanie poprawiona.

Po lekturze tych technicznych mądrości - wklepałam swój IP w  zlokalizowanie. Okazało się, że mieszkam w Niemczech :)))) Miasto nazywa się Hagen. Sprawdzałam w różnych konfiguracjach. Nie chce być inaczej. A mieszkam?:)))
 ******************************************************************************
 Już mi wytłumaczono b. dokładnie jak to wszystko biega.:) Nie będę się tym zajmowała, szkoda mojego czasu. Owa 'dama" nie zna słowa przepraszam. Wprost przeciwnie , jak Jarek, kłamstwo raz wypowiedziane, może się tylko rozrastać. Tak mają ludzie żądni bycia na świeczniku. Podstarzali, ledwie zipią ale zarażeni totalnie toksynami, kłamstwa i nienawiści. A  świat mimo to ...idzie dalej i jest piękny!:)))))

**********************************************************************************
 Wysiliłam się trochę poszukać w sieci odpowiedzi (poświęciłam całą godzine!lubię próbować zrozumieć), jak to możliwe , że pewna "dama"jest przekonana, że to właśnie Ja, wpisałam jakiś głupi komentarz na jednym z blogów które obsługuje. Odpowiedziała oczywiście jak to ona, w swoim stylu. :) czyli po "chamusiowatemu"i to z fantazją , która jest typowa dla takich   ludzi. Wiele osób już skrzywdziła "tą fantazją". (kłamstwami do sieci również). Czyżby z jej zdrowiem było coraz gorzej? Dlatego znowu prowokuje ? Żal, no cóż. Życzę zdrowia oczywiście, całkiem szczerze, bo wyobrażam sobie jak musi być jej ciężko z taką  obsesją nienawiści. Jeśli komentuję, to u osób które cenię i zgadzam się z treścią. Podpisuję się nickiem stałym lub imieniem. Nie mam też problemów z wpisywaniem wymaganych danych.Odwagi mi nie brak, niezależnie od treści komentarza gdziekolwiek i u kogokolwiek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz