29 września 2012

Wstawać śpiochy, wódz do was mówi !

"chcemy prawa do prawdy, dlatego chcemy Telewizji Trwam - mówi" Zbawiciel Narodu
Prawda będzie wyłożona jak kawa na ławę ?
  czy aby na pewno ?
wiernych by wyzwoliła z wiary, to fakt
 a T.R i cały KK. zabiła ostatecznie.
Chcą publicznie samobójstwo popełnić?- :)
****

Wyszedł "wódz"
na podium stanął
I w te słowa się odzywa;
To JA, sprawię proszę państwa
Polska będzie wnet szczęśliwa.
Za mną kościół i Biskupi

Tata Rydzyk, nie jest głupi,
 Angażuje przecież  Boga
Z nim pokona różne szuje
Niedowiarkom wielka trwoga

Czas przebudzić się z letargu
podnieść kamień, dziób otworzyć
Wraca przecież wasz Zbawiciel
Nowe państwo będzie tworzyć

Nie mam czasu, mam swe lata
Jeszcze muszę coś naprawić
Bo gdy spocznę na Wawelu
W świecie imię trzeba sławić

Więc ruszajcie wasze dupska:)
Nie chowajcie się w fotelach
Czas na nowe się sposobić
 Zacząć trzeba więc od ZERA.

TYLKO JA TU MOGĘ POMÓC
pod przewodnią siłą kleru
Mnóstwo osób za mną stoi
INNYCH NIE MA BOHATERÓW!!!
 Nooo!

16 komentarzy:

  1. Patriotyzm ostatnim schronieniem szubrawców.

    S.Johnson :-(

    Pasuje jak ulał, pozdrawiam, milej niedzieli Alex

    OdpowiedzUsuń
  2. Nich Prezes lepiej uwaza bo jak nie obudzi Polski to Rydzyk Ojciec potraktuje go jak brata i zostanie Gargamelem z kotem :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie Kroko, dokładnie :)Pozdrawiam również i spokojnej miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś mi się wydaje, że wspomaganie, bicie co godzinę potężnych dzwonów, byłoby wielce pożądane :))))PÓKI co, taki "mały budzik"niewiele zdziała:)Jeden ruch ręką i milknie:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Żeby coś zdobyć lub choćby zmienić to trzeba siedmiu dobrych trębaczy z odpowiednimi trąbami. Parę budzików podrabianych marek, co to włączają się w nieodpowiedniej porze, tylko drażnią no i niestety denerwują też. Da się je wyłączyć i to jest optymistyczna sprawa. Omijam jak mogę , ale całkowicie się nie , bo brzęczą wszędzie jak tylko pozwolą. Niedziela dobrze mi tydzień zapowiada , to się tego będę trzymać. Miłego wieczoru, buziak duży..

    OdpowiedzUsuń
  6. Z doborem siedmiu trębaczy(kapłanów)nie powinno być problemu jaga.:))) Jak "zadmią" siedem razy w siedem trąb, to nie ma siły.. naród musi się obudzić. Najpierw mury, a zaraz obok nich "obszczymurki" runą:))Dobrego tygodnia zatem:)Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serwus Oleńko.
    Kiedy się tak dobrze zastanowić, to gdyby podstawił na premiera tego człowieka o którym myślę i napisałem wczoraj wierszyk, to miałby szansę powodzenia. Polityka jest czasem zaskakująca. Wierszyk bardzo udany.
    Już niedługo się dowiemy kto będzie tym wybrańcem a ma być bezpartyjny, więc może wyjść na moje.
    Ucałowania Wojak Włodek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się dowiedziałam Włodku :)) przed momentem :))zaraz idę do ciebie ;)) Cyrki normalnie, cyrki panie dzieju się dzieją :))) Miłego :))

      Usuń
  8. Hehe, ale wódz pogonił posła Zero, który musiał na małej scenie przemawiać- nie miał udziału w głównej szopce :-)))
    Cóż, przeszli, narobili hałasu, poszli. Dla mnie mogą sobie maszerować naokoło Placu Trzech Krzyży, aż padną- średnia wieku wskazywała, że długo by nie pociągnęli.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak Piotrze wiem, że "Zero" pogonił, ale miałam na myśli.. że jak dojdzie do władzy to będzie musiał zacząć od Zera:)) bo przecież nic mu się nie podoba :) i będzie tworzył SWOJĄ wizję świata:)) Teraz dopiero wróciłam i właśnie zobaczyłam.. Kim, będzie rządził :))) ale numer ...:))))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak słowo daję, nie mam już sił do tych "inteligentnych " inaczej.Prawdy im się zachciewa? Tylko dlaczego to ma być ich prawda? Szkoda słów. Serdeczności Alex.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nie mam siły :))wczoraj miałam emocje, i musiałam je delikatnie wyrazić ;))))coby mnie nie zadusiły :)) dzisiaj np. już mi jest obojętne ...Złe emocje staram się wywalac ..niemalże natychmiast :))Miłego :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Skoda mi tych ludzi "popierających nogami", z myśleniem u nich kiepsko, a ośrodków dla uzależnionych by nie wystarczyło. Trudno, muszę to strawić, bo mają wolność słowa.
    No i już po ...., buziak

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie nie jest szkoda :))każdy posługuje się tym co najlepiej mu wychodzi w praktyce, na plus i na minus :) :)))W sporcie na przykład, "marsz chodzony" ...:) czy jak on się tam zwie .. to nie wiem ilu by do mety doszło :))) Na jutro miłego dnia :) ja tylko na chwilkę wpadłam dzisiaj. teraz :) pa, pa dobrej nocki.B.

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że poszłaś w ślady Hanny i jesteś na blogspocie. Ja jakoś nie mam odwagi, ani czasu by się tym zająć. Jednak chyba też w końcu będę musiała, bo nie mam już cierpliwości do Onetu.
    Co do wodza, a niech nawołuje, jego prawo, mnie to już nie rusza. Z drugiej strony demokracja i pluralizm polegają właśnie na tym, że każdy ma prawo zabrać głos i bronić swoich racji.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Demokracja demokracją, a sprawiedliwość musi być tylko po stronie wodza :))w jego wydaniu, o demokracji nie ma mowy :) Radzę ci zrób to samo :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń