23 września 2012

To samo słońce...



 To samo słońce
dla wszystkich świeci
wita, lub chowa za chmurą
każdy dzień warto przeżyć,
 choć jawi się wielką górą.
Nie przerażaj się jednak,
wchodź na nią krok po kroku
rozkładaj siły starannie
nie przegap, miłego widoku.
:)






                                                                                       

                                                                                    
                                                                                    
                                                                   Dla wszystkich 
                                                                      Milutkiej niedzieli :)



12 komentarzy:

  1. Najważniejsze to uwierzyć we własne siły. Powolutku, niespiesznie ale uparcie dążyć do swojego malutkiego szczęścia.Zostawiać za sobą niepowodzenia i widzieć przed sobą szanse. Niełatwe ale możliwe. Serdeczności Alex.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mowią slowa tego video - pomimo róznic kultur, religii, tradycji, koloru skory, poglądow, spojrzenia na życie - WSZYSCY MAMY JEDNO WSPÓLNE - SLOŃCE I PLANETĘ i nikt tego nie zmieni.

    Slonecznej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta oczywista prawda Elizo, nie do każdego dociera :)))
      Są tacy, którzy myślą,że tylko dla nich świeci :)Niestety, słońca nie uda im się "ukraść" chociaż ci co mają niby konszachty z "górą" pomagają i sądzą inaczej. Ukłony, słoneczne :)))B.

      Usuń
    2. Jasne, przecież nie jest Slonca winą że kret nie potrzebuje światła....

      Usuń
  3. Jaaaasne jak słońce :)))My pewnie mamy więcej cierpliwości wspinać się pod górkę niż młodzi :)chociaż różnie z tym bywa :)) Serdeczności.Buziole.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Aleksandra, widząc tytuł Twojej notki w glowie zabrzmiala mi muzyka Grzegorza Turneau i tam sa takie słowa:

    Może lepiej by było, kto by to ocenił
    Gdybym rzucił to wszystko, miejsce bycia zmienił
    Mogłem jechać, wyjechać i stąd się oddalić
    Ale jednak zostałem z tymi co zostali

    Tutaj jestem, gdzie byłem
    Gdzie się urodziłem
    Tu się wychowałem
    I tutaj zostałem

    Pomyślałem: "To samo słońce
    wszędzie świeci
    Więc gdzie byli dziadkowie -
    - będą moje dzieci"
    I niech to będzie moim komentarzem, milego

    OdpowiedzUsuń
  5. :) O, Witaj:))a to "niespodziajka":) Lubiłam słuchać kiedyś G.Turnau :) Teraz robię to od przypadku do przypadku. Bardzo słusznie, tradycje trzeba podtrzymywać.Czasami jednak nie ma wyboru, instynkt samozachowawczy ma na to wpływ. :) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życie jest krótkie, więc trzeba je przeżyć jak najpełniej i cieszyć się każdą ważna i nieważną chwilką.
    Jak świeci słoneczko, to na pewno łatwiej nam się udaje odnajdywanie w sobie wiary i siły do walki z przeciwnościami.
    Słoneczko świeci dla każdego, to bierzmy z tego "co się da". Słoneczne buziaczki. Jaga

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście ale słońce to również radość, roześmiane oczy i buzia ;)od razu weselej prawda ?:)))Jedno jest pewne na naszej planecie każdy to samo słoneczko widzi:0 Miłego wieczoru .B.

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze dopisać ,że baaardzo słoneczny link załączyłaś. Dziś mam tak jak napisałaś, bo przy słuchaniu muzyki promyczki zaglądają mi do okna i tak mi pasuje, buziaczek

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę,że każdy nieraz ma takie chwile. Wydaje mu się, że słońce świeci tylko dla innych a jego otaczają same chmurki.Wystarczy czasami wyjrzeć przez okno...chcieć wyjrzeć... Staram się wyglądać :))jak nie widzę to szukam w sieci :))))Zawsze znajdę !:))) Buziole:)

    OdpowiedzUsuń